středa 11. července 2012

at the moment

s prázdninami to tu mělo hýřit články, ale opak je pravdou. opustil mě můj notebook a já nemám kde pro Vás připravovat články. o víkendu také odjíždím na čtrnáctidenní brigádu, takže pokud to dobře dopadne, další článek by se tu mohl objevit bohužel až ke konci července. všem svým čtenářům se tímto omlouvám a prosím o pochopení. jako odměnu na vaší trpělivost Vás brzy čeká giveaway! :)

mějte krásné prázdniny a nezlobte se, brzy tu jsem zpátky... doufejme! ;)

4 komentářů:

  1. tak prajem ti pekné prázdniny :)! teším sa na giveaway

    OdpovědětVymazat
  2. To mě mrzí, ale co se dá dělat.
    Doufám, že si užiješ prázdniny a těším se až se vrátíš :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda, Káji.. Tak vyděláš penízky, pak nakoupíš nějaké super věci na sebe aspon :)

    OdpovědětVymazat
  4. tak škoda,.. krásne prázdniny aj tebe :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!