sobota 23. června 2012

week in photos #25

konec stresu, známky uzavřeny, prázdniny na dosah ruky... navíc máme léto v plném proudu, no není to všechno skvělé? dnes se mi konečně vrací rodiče domů, skoro po třech týdnech, takže bude zase o pár starostí méně. vedení domácnosti zatím na jedničku s hvězdičkou nezvládám :D příští týden nás čekají už jen školní akce a výlety. pak už konečně ty vytoužené prázdniny! začínají se mi rýsovat moc pěkné plány, tak doufám, že to vše vyjde :) musím si ještě užít, než vkročím do maturitního ročníku. slíbila jsem si totiž, že se už od září musím pilně připravovat ;) mějte krásný zbytek školního roku!

25 komentářů:

  1. moc hezké fotky :) mně tyhle vedra hrozně nebaví.. je mi z toho akorát na blití :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mě taky dokud musim sedět ve škole :D

      Vymazat
  2. Pěkný fotky a prázdniny si taky musím užít a taky mě čeká maturita :))

    OdpovědětVymazat
  3. botky jsou nádherné, tobě to moc sluší a mourek je super! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Tvoje randomy mám nejradši, krásné fotky :)!

    OdpovědětVymazat
  5. odkud jsou ty krasne boty?:))

    OdpovědětVymazat
  6. woooooooooow dostala jsem chuť na pringleeeees :-)*

    OdpovědětVymazat
  7. jéé to by se mi líbilo tak dlouho bez rodičů sama doma! :D to by byl klid! :D

    OdpovědětVymazat
  8. to já už mám prázdniny teď :))) a moc hezké fotky! Pringles miluju! :))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. krásné fotky ,ty boty a maliny áááh <33

    OdpovědětVymazat
  10. Ta kabelka a boty♥
    Zvu tě na mou 1.Giveaway:)

    OdpovědětVymazat
  11. Dvě poslední fotografie jsou nejlepší a ještě ta s tu žabičkou.. :)) i tobě hezký zbytek školního roku.. :)

    OdpovědětVymazat
  12. Taková hnusná žaba :D A maliny bych si dala, ty jsem letos ještě neměla! opět krásné fotky Káji.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hnusná jo? :D mě se líbí, je to můj žabí princ :D já mám ráda všechno zvířectvo :))

      Vymazat
  13. Budu se opakovat ale miluju tvoje fotky :) Máš krásné botičky, myslela jsem si že jsou z Asosu :P

    OdpovědětVymazat
  14. mňááám ty malinky ♥ a Mixit miluji, mají nejlepší müsli!!

    OdpovědětVymazat
  15. nééé Pringles!! ty miluju a nemůžu je jíst! to je největší trest pro mě!

    OdpovědětVymazat
  16. ty jídla! a další fanoušek mixit, koukám :)

    OdpovědětVymazat
  17. jsem děsný košíčkofil, takže ten košíček s laky!!! ♥♥ dala bych si všechno to jídlo a ty boty! jsou krásné!

    OdpovědětVymazat
  18. brýle jsou strašně krásné :)) a mixit je fakt skvělý :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!