pondělí 11. června 2012

week in photos #24

krásné odpoledne! čas šíleně letí... a víte co je nejhorší? že rodiče si už teď užívají dovolené u moře a já trčím doma. od minulého týdne mi doma dělá společnost jen má kamarádka a její štěňátko Charlie.  v sobotu jsme si udělali jen menší výlet do Prahy, kde jsem si udělala radost pár úlovky, určitě o nich bude ještě řeč :) tenhle týden mě ještě čeká spousta učení, ale snad od příštího by to mohlo být volnější. prázdniny jsou sice už blízko, ale moje plány na prázdniny jsou prozatím nulové, co Vy? máte už plánování na prázdniny za sebou?

mějte se krásně!


23 komentářů:

  1. To štěňátko je kouzelný :)!

    OdpovědětVymazat
  2. ten růžový top vypadá moc pěkně :) a pejsáček taky :)

    OdpovědětVymazat
  3. krásne fotky :))
    skúšala si už niekedy piecť tie makronky? :)

    OdpovědětVymazat
  4. krásný štěnátko a jsem zvědavá na úlovky! ani já nemám velké plány na prázdniny, jediné co vím je to, že je chci trávit s přítelem :)

    OdpovědětVymazat
  5. Super fotky!! Na prázdniny plány zatím nějaké mám, ale spíš jen nějaké kulturní akce, ale co se týče třeba dovolené ještě přesně nevím :X

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné fotky, oblečení a Charlie ♥. :) :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásný štěnátko :-)...já na prázdniny zatím také nemám žádné plány, počítám že celý červenec budu v praze a pracovat a v srpnu snad něco podniknu s kamarádama, nějakej ten festáček atd. ale na moře to letos nevidím :-D

    OdpovědětVymazat
  8. Pejsáneeeek jejda :) Krásné fotky opět, já o prázdninách budu brigádničit, v plánu je zatím Anglie a sestřenčina svatba, jinak nic.

    OdpovědětVymazat
  9. fotka s cookies je neskutečně supr!

    OdpovědětVymazat
  10. pivoňky vypadají tak krásně, a ten psík je hrozně roztomilý.

    OdpovědětVymazat
  11. Jaké tutu nunu štěnátko! <3

    OdpovědětVymazat
  12. to růžové vypadá božsky!.)

    OdpovědětVymazat
  13. nádherné štěňátko ♥ a ty sušenky - mňáám!!
    na prázdniny mám jen jeden plán a to nehnout se od mého milého :D

    OdpovědětVymazat
  14. krasne fotky!!! a tie psie oci 8)

    prid na nasu giveaway ;)
    http://jungleoflipstick.blogspot.sk/2012/06/big-bioderma-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  15. To štěňátko a ty šaty jůů. :)

    OdpovědětVymazat
  16. ty random fotky jsou skvělé :)
    moc hezky fotíš :)

    OdpovědětVymazat
  17. Tento random je okouzlující, stejně jako tvůj mega psík :)) Jinak já prázdiny tedy neplánuju..plány se vždy zkazí.. :(( Potřbeuji brigádu a pak teprve asi bych mohla i plánovat no..ráda bych nějaký třeba prodloužený víkend u moře, ale moc to asi nevidím.. :((

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!