sobota 16. června 2012

Tereza´s place

Tereza rozhodně není žádnou začátečnicí v blogové sféře a mnohým z vás je určitě moc dobře známá. už dříve vlastnila blog, který později zrušila, ale před nedávnem se opět vrátila, čímž mi také udělala velkou radost. Terezin styl mi byl vždy velmi blízký a její články mě jednoduše baví! 




5 komentářů:

  1. já mám styl celkem jiný, takže k ní chodím spíš proto, že má strašně krásné fotky! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Podle fotek jsem na její blog už asi nejednou přišla, ale ne, že bych tam chodila pravielně, ted aspoň ne do teď ;D

    OdpovědětVymazat
  3. Její blog neznám takže díky za tip! Určiě se na něj mrknu!

    OdpovědětVymazat
  4. Taky neznám, díky za tip :)

    OdpovědětVymazat
  5. neznám,ale určitě se podívám:-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!