neděle 10. června 2012

swimwear

přestože to tak nevypadá, léto máme stále před sebou a s tím také velké dilema při kupování plavek. minulý rok jsem vsadila na jednoduché černé nebo hnědé dvojdílné, ale letos mám chuť na barvy a potisky. hodně příjemně mě letos překvapil plavkový sortiment v H&M, protože nabízejí moc povedené a neokoukané střihy a provedení. jaké plavky volíte pro letošní sezónu Vy?
 [ all H&M ]

[ Topshop ; Matches ; Net-a-Porter ]

9 komentářů:

  1. já mám taky z háemka :) takový strakatý, střih jako je tady, se zavazováním za krkem a volánky na vršku :) podobný těm napravo. líbily se mi ještě ty prostřední co tu máš ty, ale protože si kupuju nový plavky každé léto, nechtělo se mi za ně dávat víc jak 300 :)

    OdpovědětVymazat
  2. v druhé řadě v levo! ty jsou peckoidní.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. súhlas, tie sú úplne naj z týchto

      Vymazat
  3. taky sháním nové plavky:) uvidíme, které nakonec vyhrajou:))
    ty prostřední z h&m jsou úžasný!

    OdpovědětVymazat
  4. Z H&M mám ty jednoduché křiklavě růžové (nejlevnější) plavky. Ty s těmi potisky se mi zase až tolik nelíbí. kdybych byla brunetka, zvolila bych plavky z H&M v brosvové barvě ( na mě - zrzce - by nevynikly )

    OdpovědětVymazat
  5. tie stredné z H&M som okukovala, ale biele. ale nejako mi nesedeli.
    ale inak sa mi páčia najviac tie v 2.rade v strede ;)

    OdpovědětVymazat
  6. doporučuji ti na nákup plavek Gate, spousta krásných a originálních plavek za hodně příjemnou cenu :)

    OdpovědětVymazat
  7. Ty z HM jsou krásnéééééé :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!