úterý 19. června 2012

new in #19

přeji pěkný večer! dnes další new-in s kosmetikou, kterou jsem před nedávnem pořídila. brzy se tu objeví také nové kousky z šatníku, v minulých dvou týdnech jsem totiž provětrala peněženku, abych se trochu "vyletnila" :)
 tyhle tři krasavce jsem koupila už před nějakými dvěma měsíci v Drážďanech, kdy v parfumérii Douglas rušili prodej laků ESSIE. každý byl za skvělé 4 eura. odstíny zleva : #83 Mink muffs, #90 Dive bar, #92 Aruba blue. časem se tu určitě na všechny objeví recenze.
 při likvidaci prodejny Rossman v našem městě měli všechen sortiment se slevou 50%. zájem nakupujících byl šílený, takže každý házel do košíku absolutně vše, takže i já. báze na nehty a lak se speciální efektem - oba essence a další lak od Catrice v odstínu #430 Purpelized.
 k nákupu jsem dále přihodila tento peeling od Neutrogeny, který má opravdu velmi jemné částečky, proto na obličeji tolik nedře, což mi vyhovuje mnohem více kvůli mé citlivé pokožce. má také velmi příjemnou parfemaci.
 dále pak slupovací okurková maska značky Freeman, z které mám zatím smíšené pocity, protože po prvním použití vůbec nezaschla a slupování se tedy nekonalo. masku jsem musela z obličeje téměř drhnout. pokud s ní máte zkušenosti, určitě mi dejte vědět v komentářích.
díky bohu posledním artiklem nákupu byl tento už velmi známý lesk stay with me od essence. vlastním už dva další odstíny a tyto lesky mám ráda, protože jsou celkem dobře pigmentované. tento v odstínu #07 Kiss kiss kiss, což je krásná červená.
minulý víkend v Praze jsem si udělala radost tímto tělovým máslem z The Body Shop, s "příchutí" růžový grapefruit. když jsem byla v květnu v Londýně, trhala jsem si vlasy, že jsem si tam tato másla nekoupila do zásoby, proto jsem musela čekat, než se dostanu zase do Prahy. teď se s ním mažu téměř každý den a tu vůni jednoduše miluju! jejich másla jsou opravdu perfektně hydratační.
tyto kouzelné linky z BornPrettyStore už zná snad každý. v jednom balení, které vás stojí cca 150 Kč, obdržíte hned šest těchto "panenek", což mi přijde jako naprosto senzační nabídka. linky jsou opravdu černočerné a vydrží bez problému celý den, ostatně mám problém i při samém odličování, protože opravdu drží jako přibité.

16 komentářů:

  1. Úžasné věci :) Také mám zálusk na pár laků od essie

    OdpovědětVymazat
  2. linky mi přišli nějak minulý rok v létě a používám je ještě teď, takže opravdu super, že prodávají šest kusů za tak málo. ale znovu si je už nekoupím, protože jejich výdrž mě trošku štve.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten lesk vypadá dobře, ale ještě lepší by bylo, kdyby jsi ukázala, jak vypadá na rtech :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě bude ještě vidět v recenzi nebo v líčení :)

      Vymazat
  4. ty laky vypadají skvěle! a peeling mám těž!

    OdpovědětVymazat
  5. Tu masku nemá, ale mám teď Ryor a ta je super tak jsem si říkala, že pak vyzkouším tuhle, ale po tom co jsi napsala teda nevím, nevím ....

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také si nejsem jistá, jestli bych ho doporučila, ale nejsem jediná, kdo s ní měl problém :/

      Vymazat
  6. masku od Freemana jsem použila jednou, šíleně mě pálila do očí - ačkoliv jsem ji v jejich blízkosti nepoužila, musela jsem ji jít hned smýt a vůbec to nešlo! myselela jsem, že je to třeba tím, že měla maska během pár dní projít, ale jak čtu tohle to ... tak je to prostě možná celé špatné. grepfruitové máslo zní i vypadá vážně lákavě, já citrusy tuhle sezonu zbožňuji :)
    co budeš dělat s šesti linkami? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, kamarádka, která si tu masku kupovala společně se mnou má podobnou zkušenost, takže to asi nebude náhoda. citrusy také miluju! :) a šest už jich nemám, zbyly mi dvoje, darovala jsem kamarádkám :)

      Vymazat
  7. Lesk mám taky, ale jinou barvu je skvělý. Už si musím koupit nějaké to tělové máslo!
    Zvu tě na mou 1.Giveaway:)

    OdpovědětVymazat
  8. na ty linky mám zálusk... pošleš prosím odkaz na ně :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. odkaz máš tady - http://www.bornprettystore.com/6pcs-black-waterproof-eyeliner-makeup-cute-design-p-1068.html ;)

      Vymazat
  9. já jsem ty své linky z bornprettystore rozdala kamarádkám a každá je použila jen jednou, protože jsme nakonec zjistily, že stojí za..... :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vážně? já je teda miluju :D už bych je nevyměnila.

      Vymazat
  10. Ten peeling vyzkouším :)
    pokud chceš zapoj se na mém blogu do giveaway :)

    OdpovědětVymazat
  11. Másla z The Body shopu jsou nejlepší! Mám to malinové a nejradši bych ho snědla :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!