MENU

sobota 2. června 2012

new in #18

zdravím! včera jsem se konečně opět vrátila do civilizace. sjíždění řeky bylo nakonec docela zábava, ale další noc ve stanu bych už asi nepřežila... teď už k novinkám v podobě kosmetiky, která se nastřádala za posledních několik týdnů.
novinka od Maybelline - Dream Fresh BB. koupila jsem si ho v květnu v Anglii, protože jsem nevěděla kdy a jestli vůbec se k nám dostane. více o něm vám povím v samostatném článku po důkladném otestování.
benetint, který jsem vyhrála u Barušky v giveaway. jedná se o tekutou barvu na tváře a rty.
dvě nové rtěnky - Catrice #140 Pinker-bell a Miss Sporty #056 Killer heels, kterou jsem na mě mohli vidět v tomto líčení. první je téměř až neonová růžová s modrými odlesky a druhá temně rudá. musím říct, že mě rtěnky od Miss Sporty velmi mile překvapily, protože výborně hydratují a nevysušují. navíc velmi příjemně voní po okurkách :)
matující krém od Baley, který mě také celkem mile překvapil. sama mám poměrně hodně mastnou pleť a právě proto jsem ho chtěla vyzkoušet. mé pleti vyhovuje na 100%, pleť sice není až tak viditelně matnější, ale rozhodně je na pleť velmi příjemný a nevytvoří mastný film.
konečně objednávka Sleeku! objednala jsem si balzám na rty v odstínu 942 Powder pink, který je úžasně pigmentovaný a voní příjemně po pudinku. při výběru paletky to bylo skoro o nervy, protože jsem se nedokázala rozhodnout, tak nakonec kamarádka zvolila za mě verzi Oh So Special. rozhodně o ní ještě uslyšíte!


objednávka od elfu byla taková nouzovka, protože jsem nutně potřebovala nový štětec na pudr, ale nakonec jsem si objednala i bronzující&konturovací duo a linky na oči. kabuki štětec je skvělý, štětinky jsou příjemné jen mi poměrně dost vypadávají. duo s tvářenkou a bronzerem mě potěšilo svou poměrně vysokou pigmentací, takže nemám co vytknout, líbí se mi, že balení obsahuje zrcátko. nakonec ještě krémové linky na oči v odstín Teal tease - něco mezi modrou, tyrkysovou až zelenou se zlatými třpytkami. trošku hůře se mi nanáší, protože je potřeba poměrně velkého množství, ale na očích vypadají skvěle. jediné mínusem je, že se opravdu velmi špatně odličují a zanechávají modré skvrny v očním okolí, takže vypadáte jako po hospodské rvačce. škoda, protože vypadají opravdu pěkně.

16 komentářů :

  1. Jsem zvědavá na recenzi toho BB, jestli je lepší než Garnier (a jestli se sem tedy dostane:D) a paletka má super barvy, pro mě ty nejpoužívanější:)

    OdpovědětVymazat
  2. Takže za 1, se těším na recenzi BB creamu za 2, ti trošku závidím, že jsi vyhrála ten Benetit :D za 3, Sleek paletka je nádherná!! Já si chci také nějakou pořídit, ale také prostě nevím kterou vybra????!!! :-/ balzámek mám také, ale radši mám ten od MAC a co se týče ELF tak to duo mám také a jsem s ním moc spokojená! Včera jsem si udělala po delší době také objednávku hlavně díky paletce/sadě na obočí tak uvidíme :)))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. bb cream od Maybelline mě zaujal už dávno, doufám, že se k nám taky dostane :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mě rtěnky od Miss Sporty překvapily a o tom krému od Balei už delší dobu přemýšlím, ale ještě jsem se nedostala do DM :)

    OdpovědětVymazat
  5. Já taky koukala v zahraničí na BB cream od Maybelline a od Lorealu, ale tenhle tam zrovna neměli. Každopádně jsme zvědavá na recenze! Moc se mi líbí i ostatní výrobky, vždycky víš co si skvělého pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  6. ooo ani jeden výrobek jsem nikdy neměla, takže děkuju za inspiraci :)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky se do stanu moc netěším, na sjíždění a kalení ale o to víc :D
    Těším se na recenze, ty linky od elfu jsou teda na prd, já mám klasické černé a nemám s nimi problém.

    OdpovědětVymazat
  8. Nechtěla bys v nějakém příštím postu ukázat, jak ty linky vypadají na očích?Docela se mi zalíbily :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, budu s nimi dělat líčení :)

      Vymazat
  9. rúže a paletka sú nádherné:)

    OdpovědětVymazat
  10. Skvělý článek, jsem zvědavá na ten BB cream od Maybelline NY :)

    OdpovědětVymazat
  11. balzám a paletky vypadají super! :) a s těmi linkami od elf moc dobrou zkušenost nemám :(

    OdpovědětVymazat
  12. Rtěnky (hlavně ta červená) a paletka jsou úžasný! ♥

    OdpovědětVymazat
  13. Tu rtěnku od Miss sporty mám taky, je skvělá. ♥ Na BB od Maybelline jsem zvědavá, od Garnieru mě nijak zvlášť nenadchnul....

    OdpovědětVymazat
  14. na ten BB cream od Maybelline jsem opravdu moc zvědavá :) doufám, že recenze bude brzy :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!