sobota 9. června 2012

maybelline fit me! liquid foundation

přeji krásnou sobotu! dnes pro Vás mám recenzi na make-up od Maybelline z jejich poměrně nové řady Fit me!, která nabízí také pudry, korektory a tvářenky a to vše podle odstínu vaší pleti. vše je pečlivě číslováno pro lepší orientaci. celou myšlenku této řady si shlédněte v tomto videu.

z této kolekce jsem vyloženě prahla jen po make-upu, který jsem nakonec pořídila od slečny, které tento odstín nesedl. v obchodě jsem si zkoušela právě tento odstín 120 a byl naprosto skvělý a byl téměř totožný s odstínem mé pleti, avšak když ke mně samotný make-up dorazil byl oproti mému tehdejšímu odstínu poměrně o dost tmavší a oranžovější. teď, kdy už jsem více opálená ( na vodě jsem ztmavla snad o 3 odstíny! :D ) je úplně ideální a po nanesení jako by se opravdu přizpůsobil odstínu mé pleti. krycí schopnosti byly až nad má očekávání, hodnotila bych je mezi středním a vysokým krytím, takže jsem opravdu velmi mile překvapená a není už ani nutné používat korektor. konzistence je příjemná, i když kryje velmi dobře není to žádný nepříjemně hutný make-up, který by vytvářel nepřirozenou masku. nemá ani žádný nepříjemný zápach.
musím říct, že jsem po dlouhé době opět velmi spokojená s make-upem. protože mám mastnou pleť, bála jsem se, že se bude roztékat, dělat mapy a podobně. k mému překvapení se tak ale nestalo i během celodenního nošení. možná si časem dokoupím i pudr nebo korektor, protože tato řada mě opravdu oslovila a jedině bych jí doporučila!

10/10

8 komentářů:

  1. tak tuhle řadu jsem nějak v drogeriích přehlédla :D musím ale říct, že ten make-up má krásnou lahvičku :D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejsem si jista, jestli už dorazila do všech drogérií. například v Praze dostupná je :) také se mi design líbí!

      Vymazat
  2. ten obal vypadá skvěle a v drogérce na něj mkrnu :)) sice jsem zvyklá na pěnové , ale změna je život :P díky za tip

    OdpovědětVymazat
  3. hrozně se mi líbí tahle čelá řada designově, make-up vypadá dle tvé recenze dobře :) jelikož mně ale dochází od Maybelline korektor, tak se pak chystám si koupit právě ten, asi z této řady. zkoušela jsem ho na ruce a byl i o trošku lepší než ten co mám teď :)

    OdpovědětVymazat
  4. Vypadá skvěle:). Kolik stojí? Nevím, jestli jsem cenu náhodou nepřehlídla :O :X

    OdpovědětVymazat
  5. waw vyzera dobre :) urcite ho pri najblizsej navsteve drogerie vyskusame :) a cena?

    OdpovědětVymazat
  6. ano, cenu jsem zapomněla připsat :) já jsem ho koupila za 200 Kč, protože byl z druhé ruky, ale řekla bych, že cena v obchodech se bude pohybovat okolo 300 Kč.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!