MENU

neděle 24. června 2012

essence stay with me lipgloss

lesky stay with me značky essence byly novinkou začátkem letošního roku a díky jejich úspěchu se rozrostl počet odstínů na devět, ale k dostání už jsou jen některé z nich. dnešní recenzi bych chtěla věnovat právě těmto leskům!
musím říct, že jsem na lesky nikdy nebyla, protože nemám ráda ulepené rty a tyhle jsou vlastně jediné lesky, které vlastním. od klasických lesků na rty se liší hlavně tím, že mají opravdu skvělou pigmentaci. na rtech nelepí i přes svou tužší konzistenci, ba naopak jsou celkem příjemné a hlavně nevysušují. s výdrží je asi jako u běžných lesků, nevydrží když budete jíst, pít ani když se budete divoce líbat - prostě normálka, kvůli tomu se rozhodně zlobit nemůžu. jediné co bych těmto leskům vytkla je aplikátor. některým vadí, některým vyhovuje, ale já jsem bohužel jedna z těch, kterým nevyhovuje.
odstíny zleva - 02 My Favourite Milkshake, 06 Berry Me!, 07 Kiss, Kiss, Kiss

Máte vy s těmito lesky zkušenosti? Vyhovují Vám?

9/10

30 komentářů :

  1. kiss, kiss, kiss je skvělý!

    OdpovědětVymazat
  2. Za mě tedy Milkshake..! :) Jaký mají ten aplikátor? A kolik stojí peněz prosím tě?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. mám dojem, že stojí okolo +-50 Kč. aplikátor vypadá takhle http://4.bp.blogspot.com/-tD2-g0EyDVQ/T5fJoy8NxpI/AAAAAAAACP0/o3mN8W2E_7A/s1600/IMG_1315iop.jpg

      Vymazat
  3. Já o stay with me slyším prvně. Už mi ale nejoblíbenější došel a v úterý se chystám na nákupy, tak se v drogerce podívám, jestli budou mít některé z téhle řady a omrknu je:)

    OdpovědětVymazat
  4. Mě ten aplikátor zase dost baví, protože je takový zvláštní :) Jinak ale mám jeden a jsem spokojená, ale v poslední době nejvíc ujíždím na výrazných(růžové,oranžové) rtěnkách takže lesky moc nepoužívám :))
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také mám rtěnky radši, lesky mám opravdu jen tyto :)

      Vymazat
  5. JÉÉ to je ale moc a moc povedený příspěvek, JAKO VŽDY! :-) Nejlepší je ten nejsvětlejší

    OdpovědětVymazat
  6. Pigmentaci mají fakt skvělou :) Ale jak píšeš, taky na lesky moc nejsem, at jsou sebelepší.

    OdpovědětVymazat
  7. vypadají moc hezky, ale já na lesky nejsem :-/ :D

    mimochodem, máme stejný parfém! :D

    OdpovědětVymazat
  8. mě vyhovují i aplikátorem :) za mě ano :)

    OdpovědětVymazat
  9. já lesky vůbec nepoužívám, jen balzámy na rty, ale vypadají skvěle, takže možná o nich budu uvažovat :)

    OdpovědětVymazat
  10. určite milkshake....to ako pre mňa stvorený....:D

    OdpovědětVymazat
  11. Skúsenosť s nimi vôbec nemám.. ale ten odtieň Berry Me! mi úplne učaroval ♥

    OdpovědětVymazat
  12. vsechny vypadaji super! tezce kissable ;)

    OdpovědětVymazat
  13. K zulíbání! Hlavně ten první!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  14. Ja si lesky velmi rada kupujem,ale potom ich vobec nenosim :) Inak perfektny blog, musim ta pochvalit a okamzite si ta davam follow :) len tak dalej!

    http://znackovakozmetika.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. a který z fixačních pudrů máš? já bych chtěla ten hedvábný, Flawless Silk. pokud ho máš, jaký je? není s ním pak pleť úplně přesušená, když se na nese ještě na minerální make-up? a jaký odstín make-upu máš?

    OdpovědětVymazat
  16. Nejhezčí je Milkshake :))

    OdpovědětVymazat
  17. všechny tři vypadají na rtech dokonale :-) opravdu ti moc sluší, asi si také pro nějaký zajdu :-)

    OdpovědětVymazat
  18. tak na rtech vypadají skutečně skvěle! určitě je vyzkouším :)

    OdpovědětVymazat
  19. Vypadají skvěle, ale bohužel lesky nosím strašně nerada. :/

    OdpovědětVymazat
  20. My Favourite Milkshake mám taky a je super! Na lesky taky moc nejsem, ale tenhle mi maximálně vyhovuje :)

    OdpovědětVymazat
  21. nemohla bych si vybrat odstín všechny vypadají výborně :D:)

    OdpovědětVymazat
  22. prvá a posledná farba! najjjj

    http://fraisesdeluxe.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  23. Já taky tři Stay with me lasky vlastním. Mám Me&My Ice Cream což je úplně nádherná baby pink barva. Pak Berry me a ještě jeden nádherně korálový, ale nevzpomenu si na název. :D A jsou super. ;)

    OdpovědětVymazat
  24. na lesky moc nejsem, radši rtěnky, ale odstín 07 je hodně pěknej!:)

    OdpovědětVymazat
  25. ještě zkušenosti nemám, ale už delší dobu si chci nějaký koupit:)

    OdpovědětVymazat
  26. ja lesky nepouzivam
    ale super članok!

    OdpovědětVymazat
  27. Taky mám jeden, odstín hottest pink, což je taková hodně výrazná růžová až do fialova, ale je skvělý, mám ráda i ten aplikátor, vyhovuje mi víc než ten běžný a suprově se mi s ním pracuje :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!