úterý 1. května 2012

what´s in my bag?

jelikož mám tento typ článků sama ráda, rozhodla jsem se Vám odhalit, co vlastně s sebou v té kabelce věčně nosím a co mi tam určitě nesmí chybět.


# 1 peněženka - musí být hlavně VELKÁ, protože v ní nosím spoustu kartiček, dokladů a podobně. tahle taštička byla původně kosmetická, ale jako peněženka mi vyhovuje mnohem víc a používám jí už několik let.

# 2 diář - když si něco nenapíšu, tak nic nevím, netuším kde mám být a co dělat. absolutně, takže pro mě je diář nutností.

# 3 klíče

# 4 rozprašovač - šikovná malinká věc, do které si můžete odlít trochu parfému, aby jste v kabelce nemuseli tahat velké flakóny parfémů.

# 5 krém na ruce - další velká nutnost, protože ruce mám často vysušené a zničené z mazání křídové tabule ve škole.

# 6 termohrnek - z kávy jsem přešla na čaj čistě jen z důvodu malinko svému tělu ulevit. brzo se ze mě stal velký milovník čajů, takže pokud to jen jde mám s sebou hrnek s oblíbenou příchutí. i v tomto horkém počasí je čaj opravdu dobré osvěžení, opravdu!

# 7 kosmetická taštička - praktická průhledná, takže v ní nemusím nic lovit půl hodiny. běžně v ní nosím pudr, štětec na pudr, matující papírky, korektor, linky ve fixe a nějaké lesky.

# 8 desinfekční gel a náplasti - gel pro alespoň minimální hygienu, když je potřeba a náplasti se vždycky hodí, nejlépe ty dětské s roztomilými zvířátky :))

# 9 žvýkačky

# 10 osvěžující sprej - tyhle od Avonu mám moc ráda, jsou vyloženě jen na osvěžení a také mi příjemně voní.

# 11 iPod - hudbou si krátím čas kdykoliv to jen jde.

# 12 "zázračná krabička" - ve které nosím některé nutné druhy léků.

# 13 mobil

# 14 pilník



věřím, že obsah mé kabelky je hodně podobný většině z vás a nic tak zajímavého tam opravdu nemám. co nesmí v kabelce chybět Vám?

22 komentářů:

  1. Nosím podobné veci :) Máš super Ipod :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. vidíš
    termohrnek by se mi hodil!!

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné udělané to máš, Káji. Taky se chystám na tento článek, ale ve formě videa :)

    OdpovědětVymazat
  4. to je dobře, že jsi taky začala se zdravým životním stylem :)
    já se v kabelce snažím nosít nutné minimum a udržuju jakš takš pořádek. nesnáším, když musím někde něco hledat. nikdy nesmí chybět kosmetická taštička, peněženka, klíče, papírové kapesníčky, sluchátka. mobil nostím v kapse. ostatní věci jsou tam vždycky navíc jako bonus :) třeba sešity do školy nebo kniha.

    OdpovědětVymazat
  5. Poslední dobou se snažím nosit co nejméně věcí.což se mi docela daří.
    Mě nemůžou chybět v tašce tužky a propisky,protože je pořád ztrácím.:)

    OdpovědětVymazat
  6. nosím podobné věci jako ty :) sprej mám doma též na osvěžení je skvělý! ten štětec na pudr je z háemka že? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, ano :) už ho mám hrozně dlouho, musím si konečně pořídit nový :D

      Vymazat
  7. nosím téměř stejné věci jako ty a ta kabelka je úžasná už sama o sobě ;))

    OdpovědětVymazat
  8. ta tvoje "peněženka" je super :) občas by se mi taky hodila taková veliká :))) jinak ten krém na ruce Ziaja jsem si koupila minulý týden a jsem z něj hrozně nadšená jak rychle se vstřebává! :)))) a taky se mi líbí tvá průhledná kosmetická taštička ta je super! ;) mě tam nesmí chybět hlavně doklady, antibakteriální gel a pudr :D
    http://angellovely-things.blogspot.com 
    (probíhá GIVEAWAY8)

    OdpovědětVymazat
  9. ten iPod je super, líbí se mi jeho barva a také nosím v kabelce osvěžovač, sice ne od avonu, ale na léto je to ta nejlepší věc! :))

    OdpovědětVymazat
  10. mne nesmie chýbať ešte balzam na pery a aj gumička, pre istotu.
    a vreckovky ! :DD pri mojej večnej alergií.

    OdpovědětVymazat
  11. Nosím celkem podobné věci :) ještě teda kapesníčky a tunu balzámů na rty :-D

    OdpovědětVymazat
  12. ta kabelka je nádherná, můžu se zeptat odkud ji máš??
    Jinak nosím v podstatě totéž co Ty :) až na osvěžující sprej, termohrnek a pilník :)

    OdpovědětVymazat
  13. takové články mám taky strašně ráda :)

    OdpovědětVymazat
  14. Som na tom viac-menej rovnako :)
    Super!

    OdpovědětVymazat
  15. Uf, to je ale věcíííí:-)) Já čím jsem starší, tím méně věcí s sebou nosím. Už se mi s tím prostě nechce tahat:-) Ale v podstatě mám v kabelce podobný obsah, jen v mini provedení.

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  16. Kabelka je krasna:) take mam tyhle kabelkove posty moc rada a tvuj blog se mi moc libi, jsem rada,z e jsem nan narazila:)

    OdpovědětVymazat
  17. aaaach tyhle posty miluji a ten tvůj se mi tůze líbí! zaprvé krásné kabelka a zadruhé máme obsah hodně podobný :) já nikdy nevycházím bez růžový tabletky od bolesti :):)

    OdpovědětVymazat
  18. tyhle malý pilníky od essence jsou nejlepší! :)

    OdpovědětVymazat
  19. ako keby som videla obsah svojej kabelky :) nosim uplne to iste :D super clanok :)
    jungleoflipstick.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!