úterý 8. května 2012

week in photos #22

už definitivně poslední článek před mým čtvrtečním odjezdem do Anglie. všechno to tak šíleně letí, do konce školního roku zbývají ani ne dva měsíce a mě připadá, že vůbec nic nestíhám. víkend jsem měla dost rozlítaný, v sobotu nákupy v Drážďanech, kde nás zastihl pořádný déšť a zima, no nic příjemného obzvlášť když vyrazíte v tričku a žabkách. v neděli Praha a ELLE Shopping weekend, kde jsem si udělala radost několika maličkostma. teď už jen zabalit, zítra ještě do Německa se školou a ve čtvrtek hurá směr Anglie. neuvěřitelně se těším :) 

mějte se tu všichni krásně, brzy se zase ozvu!


18 komentářů:

  1. Páni, ty jsi uplná cestovatelka :)

    OdpovědětVymazat
  2. skvělé fotky, zbožňuju tvůj blog! víc takových článků prosím :)
    a Anglii si užij, je úžasná... nejradši bych se tam hned teď přestěhovala.. (ten pocit mám od té doby, co jsem tam byla, což už jsou skoro čtyři roky... a pořád je to tak silné) :) bude nějaký přednastavený článek? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju :)) přednastavené články bohužel nebudou, vůbec nestíhám :(

      Vymazat
  3. teda ty teď nějak cestuješ a naupuješ, se máš :) taky chci jet o prázdninách do Drážďan nakupovat, snad mi to vyjd :) užij si to v Anglii :)
    vajíčka s pečivem mám ráda, mňam :)
    a to tričko a náušnice vypadají úžsně!

    OdpovědětVymazat
  4. jéé ty náušničky se mi líbí :) Anglii si užij!

    OdpovědětVymazat
  5. nádherná duha :D
    a zrovinka to samý pivo mám teď v ruce =D

    OdpovědětVymazat
  6. krásne fotky :') hlavne dúha a jedlo :')

    OdpovědětVymazat
  7. woow ta duha! to triko vypadá dobře na poslední fotce :)

    OdpovědětVymazat
  8. Jé, ještě do Německa před Anglií, ty cestuješ! :D A pivíčko grepový, no jooo.

    OdpovědětVymazat
  9. miluju čaje od ahmad tea!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jééé, vážně? ty jsi můj člověk :)

      Vymazat
  10. Ta fotka s balónky!! <3
    -tričko vypadá dost dobře, z kama prosím je? :))

    OdpovědětVymazat
  11. krásný :)
    a užij si to tam :)

    OdpovědětVymazat
  12. tvoje komentáře mě vždycky nejvíc těší. už jsem ti to říkala, že? :) což o to chuť blogovat, ta by byla, jen jsem strašná s tím svým perfekcionismem, někdy je to vážně na škodu.
    a co ty angličanko, už jsi zpátky doma? jak ses měla? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to mě kočko :)) Anglie byla opravdu krásná, měla jsem se jedině skvěle! :) jen to počasí. Zimina! Doufám, že se tam brzy zase podívám :)

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!