pátek 25. května 2012

nizoral šampon

dnes tu pro vás mám recenzi a zároveň tip pro ty, které trápí lupy nebo problémy s pokožkou hlavy.
jelikož jsem v posledních měsících měla nepříjemný problém s lupy a podrážděnou pokožkou hlavy, snažila jsem se vyhledat účinné řešení, protože jakkoliv úžasný Head&Shoulders mě v tomto ohledu vždy zklamal. moje cesta tedy mířila rovnou do lékárny, dala jsem na radu lékárnice a domů pochodovala právě s tímto šamponem.
šampon Nizoral je určený právě pro léčbu a prevenci lupů, pomáhá ale také při kožních infekcích. doporučené používání je 2x týdně po dobu 2-4 týdnů, z vlastní zkušenosti, ale mohu říct, že ihned po prvním použití je vidět výrazný rozdíl. má tekutější konzistenci a růžovou barvu. vůni nedokážu pořádně popsat, není ale nijak šíleně odpudivá. na umytí hlavy stačí opravdu malinké množství, dá se totiž velmi dobře napěnit. na hlavě se nechává působit cca. 3-5 minut.

z vlastní zkušenosti musím tento šampon jedině vychválit, protože tohle je jediný opravdu účinný šampon na lupy s kterým jsem se setkala. jediné, co bych mohla vytknout je cena, protože za 60ml tohoto přípravku zaplatíte zhruba 200 Kč, ale jelikož není určený na denní používání tak je to poměrně dlouhodobá záležitost.

9/10

6 komentářů:

  1. no lupy zatím ďíky bohu) nemam :-) ale nekdy me trapi ta pokozka hlavy DIKY ZA TIP!!!

    OdpovědětVymazat
  2. tento šampon jsem měla, když mi bylo 13 a na lupy jsem trpěla :). A musím říct, že mi pomohl :).

    Jinak jsem měla ještě tekuté linky od essence a ty držely dobře :). Ale ty fixy většinou nestojí za nic ani u avonu, loreal apod.

    OdpovědětVymazat
  3. Ten jsem používala asi před 3 lety a pomáhal mi. Bohužel pak účinkovat přestal, ale našla jsem Dercos od Vichy :) Je ho tam víc a celkově to vyjde levněji a má příjemnou vůni. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skvělá recenze, mě lupy nikdy moc netrápily, ale tátu jo, tak mu to doporučím :) On si ted přidává do normálního šamponů rozdrcený Acylpyrin a tvrdí, že mu to pomáhá. Četl to někde na internetu, taková babská rada ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. acylpyrin? to jsem v životě neslyšela, zajímavý! :)

      Vymazat
  5. s lupy jsem měla problém v zimě, jak jsem měla vysušenou pokožku hlavy z mrazu a následného přecházení do tepla a taky z foukání vlasů. Moje vlasy na foukání nejsou zvyklé, nechávám je přirozeně uschnout, ale v zimě jsem je musela čas od času vyfoukat a odnesla jsem to lupy.. taky jsem si kupovala šampon z lékárny, ale ne tenhle. Ovšem pokud budu mít letos stejný problém, tak si koupím tento, protože ten co jsem používala já, mi hrozně mastil vlasy a nijak zvlášť mi vlastně nepomohl.
    Skvělá recenze :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!