MENU

pátek 4. května 2012

new in #16

poslední dobou nějak přibývá více kosmetických new-inů než těch s oblečením. na pořádné nákupy v poslední době nebyl čas, takže si to pro tentokrát vynahradím. v sobotu mě čeká výlet do Drážďan a v neděli nákupy v rámci akce "ELLE Shopping weekend". kdo se také chystá? :)
nový pudr jsem potřebovala jako sůl a konečně jsem se také dokopala k tomu, abych změnila značku. už několik jsem si kupovala jeden s ten samý pudr stále dokola, protože mi vždy vyhovoval a nejsem zvyklá pudry až tak střídat, ale konečně to chtělo změnu. stay matte od Rimmel je dobrý, určitě splní svůj účel, ale  žádný zázrak to není. v Rossmannu je navíc sleva skoro na celý sortiment Rimmel, takže jsem ho pořídila i za slušnou lidovou cenu.
tahle sada s vůní třešňového květu z AVONu mi hned učarovala, voní opravdu krásně. sada obsahuje sprchový gel, osvěžující sprej a tělový krém.
noční krém, také z AVONu, určený pro smíšenou pleť. kdysi dávno jsem ho už používala a vcelku mi vyhovoval, proto jsem si ho znovu objednala a tentokrát jsem trochu zklamaná, protože místo toho, aby zmatnil se mi po něm obličej ještě víc začal mastit. takže ne-e.
sháněla jsem obyčejný odlakovač, sáhla jsem právě po tomto od essence a jsem spokojená. spolehlivě odlakuje, celkem příjemně mi voní a hlavně nevysušuje.
bude to znít směšně, ale doteď jsem neměla žádný obyčejný černý lak. tenhle od Rimmel byl jasnou volnou, protože mi velmi vyhovují jejich širší štětečky. více o něm v některém z chystaných článků.
s matujícími papírky to byla další premiéra, vyhrála jsem je u Danielky a asi budou další v mojí nutné výbavou, protože tahle věcička je opravdu šikovná a kdykoliv během dne vám po přiložení na obličej odstraní maz. ještě jednou díky! 

12 komentářů :

  1. ten pudr jsem dřív také používala a vyhovoval mi :) jinak do Drážďan se s kámoškou také v blízké době zase chystáme! No a co se týče toho ELLE víkendu tak mě osobně nechává klidnou ... mám v plánu si teď šetřit na jiné věci :)
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. pudr jsem dřív taky používala a není vůbec špatný a nějaké papírky si chci už dlouho pořídit :)

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, já ti tak závidím ten set od AVONU. :) :)

    OdpovědětVymazat
  4. od Avonu mám také tělový sprej, ale s granátovým jablkem :) je úžasný na takového osvěžení hlavně v létě ;) co se týče toho krému od Avonu na smíšenou pleť, asi si ho objednávat nebudu :D :/ aa matující papírky? ty mám teď doma nově z elfkosmetika.cz, tak uvidím, jaká bude premiéra ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. třeba tobě bude zrovna vyhovovat, ale mě se pleť po něm dokonce víc mastí :/

      Vymazat
  5. Ten pudr není vůbec špatný, mě vyhovuje :) Avonovské sety mám moc ráda, ty jejich tělové spreje úžasně voní! A matující papírky vidím s přicházejícími vedry na čím dál tím více bllozích, asi je také vyzkouším, určitě nebudou drahé :)

    OdpovědětVymazat
  6. ten pudr jsem měla alespoň 8x a je naprosto úžasný!

    OdpovědětVymazat
  7. už dlouho přemýšlím, jaký pudr si koupím, jen tak do kabelky, chtěla jsem nějaký levnější, jen tak na přepudrování během dne a dneska jsem mezi kosmetikou našla tenhle od Rimmelu, který jsem nikdy nepoužívala. nepřijde mi nijak úžasný. ale tak přechodně jako poslední záchrana určitě stačí :) už leží v mé kosmetické taštičce spolu se štětcem :)
    široké štětečky u laků mám taky ráda :) aplikace je pak úplně super!

    OdpovědětVymazat
  8. ten set od avonu vypadá božky a předpokládám, že i božky voní :) stay matte je klasika, tak jsem si ho koupila, ještě když byla sleva v rossmannu :) já použím odlakovač od miss sporty a nedám na něj dopustit, ale ten od essence mě láká, tak třeba příště :)

    OdpovědětVymazat
  9. lovely blog and post!!I want follow u!!hope we can follow each other...kisses

    OdpovědětVymazat
  10. Tenhle Avon Naturals mám i jako sprej na vlasy. Bohužel tedka ho neprodávají.

    beautystylecosmetics.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Na narozky či svátek mi mamka vždycky objedná nějaké překvapení z Avonu či Oriflamu. Dvakrát jsem teď dostala tělové mléko z té zmiňované Naturals kolekce. Nejdřívě s vůní fialky a pak s vůní jahod a jsou vážně super! Tu celou sadu ti závidím :D... Musím zmínit před mamků :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!