pondělí 7. května 2012

my london wishlist

týden v Anglii se rychle blíží - už ve čtvrtek odjíždím a proto jsem si musela sestavit strategický plán v podobě wishlistu a vlastně popřemýšlet, co v Londýně budu shánět.
# 1 barevné kalhoty - většinu roku v mém šatníku převládají neutrální barvy, ale před námi je léto a nějaké barvičky by to rozhodně chtělo. preferovala bych světlé odstíny do oranžova, meruňkova nebo vínova.

# 2 trička - úplně obyčejná, tahle dvoubarevná jsou úplně perfektní. ideálně hned v několika barvách.

# 3 "kočičí" sluneční brýle - o kterých jsem už psala, snad budu mít na nějaké štěstí.

# 4 shopper bag - nad touhle taškou jsem už několikrát váhala, ale nakonec jsem si jí nepořídila. pokud na ni v londýnské Zaře narazím, dlouho váhat nebudu a vezmu si jí přímo v téhle barvě.

# 5 vintage náušnice - jsou mojí obrovskou vášní a odevšad si vždy ráda přivezu suvenýrek právě v podobě krásných náušnic. 

9 komentářů:

  1. tie broskyňkové nohavice sú najúžasnejšie! a aj taška

    OdpovědětVymazat
  2. Ou, nádherně sis vybrala, hlavně ty kalhoty, pokud seženeš, tak už musíš začít fotit outfity! :) Užij si to tam, pak mi povyprávíš a já se tam budu těšit ještě vííííííc v tom srpnu (možná červnu :P)

    OdpovědětVymazat
  3. ty kalhoty úplně v pravo!
    ty jsou

    OdpovědětVymazat
  4. Přeju Ti nejvíc štěstí při hledání kousků a snad něco ulovíš, ale v Londýně vždycky! Strašně moc Ti to závidím ( ale i přeju ) a hlavně Primark a Topshop!

    OdpovědětVymazat
  5. všetko hádam zoženieš :')
    tie nohavice a okuliare ♥

    OdpovědětVymazat
  6. nauskyy a prve nohavice nalavo si ma ziiskali! kraasa :)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný wishlist :) Hlavně ty barevné kalhoty, ty bych také potřebovala :)

    OdpovědětVymazat
  8. moc pěkné, tak ať jsi úspěšná a v Londýně si to užij! :)

    OdpovědětVymazat
  9. tak prajem krásny pobyt:)
    Okuliare sa mi veľmi páčia :)
    snažím sa rozbehnúť môj blog, tak ak chceš navštív, veľmi ma to poteší:) http://sue-s-wonderland.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!