sobota 19. května 2012

Anglie

co vám budu povídat... Anglie je přesně tak úžasná, jak jsem si vždy jí vždy vysnívala. sice byl tento výlet zaměřen více na přírodu než víry velkých měst, ale i tak jsem si to užila na plných 100%. ubytování nám poskytla velmi milá postarší paní, která se o mě a mou kamarádku starala jako o vlastní děti. první den byla na plánu návštěva města York - kouzelné město, kde se poprvé a bohužel naposled dostalo k nákupům. v dalších dnech jsme navštívili přístavní městečko Whitby a dva národní parky. to nejlepší nakonec - poslední den jsme strávili v Londýně, kde se mi během dne vybil foťák, což mě vážně dost naštvalo, ale několik fotek alespoň mám. doufám, že se do Anglie zase brzy podívám a dopředu se omlouvám za záplavu fotek :)

22 komentářů:

  1. ... naprosto nádherné fotky! Dostala jsem z nich chuť na fish&chips :D:D:D
    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jo, ty neměly chybu :) také bych si znovu dala!

      Vymazat
  2. krásne fotky. a je super, že tu máš aj iné mestá Anglicka, lebo Londýn už z fotiek pozná asi každý :')
    inak muselo vám byť perfektne.

    OdpovědětVymazat
  3. ten venkov! =) úplně vidím Jane Austen =) krásné fotky =)

    OdpovědětVymazat
  4. York iluju, moje nejmilejsi mesto z UK.

    OdpovědětVymazat
  5. jééé já chci taky!! :)

    OdpovědětVymazat
  6. moc hezké fotky, úplně z nich dýchá ta anglie!

    OdpovědětVymazat
  7. Wow, (viem závidieť sa nemá) závidím ti, muselo to tam byť úžasné. aj ja by som sa tam niekedy chcela dostať. a to si bola zo školou či nejaký pobyt?

    *snažím sa rozbehnúť svoj blog, tak ma poteší ak ma navštíviš. http://sue-s-wonderland.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. Už jsem ti to chválila na FB, dokonalé fotky, dokonalé vzpomínky :)

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné fotky, pokud jsou ještě další chci je vidět, prostě nádhera a krásně fotíš :)!

    OdpovědětVymazat
  10. Nádherné fotky. Hned bych tam jela. :)

    OdpovědětVymazat
  11. nádherné fotografie. Anglie je celá krásná, takže chápu že nešlo jinak, než sem tolik fotografií dát. taky bych se tam chtěla zase podívat. ta atmosféra tam je tak skvělá, taková jak v Harrym Potterovi mi občas přišlo, některé ulice vypadaly jako bys šla Příčnou ulicí nebo Kvikálkovem :D

    OdpovědětVymazat
  12. jejda to je krásné ^^ a ty ovečky, hihi :D miluju ovce.

    OdpovědětVymazat
  13. budu se opakovat, ale jedním slovem NÁDHERA :) anglie je nádherný a tvé fotky taky :)

    OdpovědětVymazat
  14. Právě jsem se Anglie vrátila, a bylo to tam nejkrásnější nejlepší, prostě je to to nejlepší místo na světě!:)

    OdpovědětVymazat
  15. proboha, takových krásných fotek! ani nevíš, jak moc ti anglii závidím! hned bych tam jela:))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!