neděle 22. dubna 2012

week in photos #21

s koncem dubna se blíží moje narozeniny... letos, ve čtvrtek 26.4. už osmnácté. přijde mi to až neskutečné, jak vše šíleně rychle utíká. včera jsme s rodinou byli na takové "menší" rodinné oslavě, kde se mimo jiné slavily i moje narozeniny. bude mi osmnáct a budu moci oficiálně dělat věci, které už tak jako tak několik let dělám, takže zatím nějaký větší zvrat nečekám :) spíše se těším na narozeninové nákupy a řidičák. příští víkend snad oslavím narozeniny ještě jednou a to s přáteli, nemůžu se dočkat. také se mi blíží Anglie, už 10.května pojedu na svůj vysněný výlet :)

mějte se všichni krásně!


27 komentářů:

  1. krásne fotky :)
    Inak nominovala som ťa na Versatile Blogger Award
    tu: http://flowersistheworld.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-award.html ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. strašně se mi líbí tvoje články :))..

    OdpovědětVymazat
  3. krásne fotky :)) Anglicko ti závidím :)

    OdpovědětVymazat
  4. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. Máš dobrý články :) A ty fotky jsou nádherný! :)

    OdpovědětVymazat
  6. skvělé fotky!! těším se na další s tímto fešákem ;)

    OdpovědětVymazat
  7. Předem přeju všechno nejlepší, já si to užiju o pár dní později, tu další středu :) Haha přesně, budu smět dělat všechny věci, co už dělám, takže žádná změna :D Máš se s tou Anglií, já si počkám do srpna, ale už se taky moc těším!

    OdpovědětVymazat
  8. Perfektní fotky :))
    to sushi vypadá lákavě :)

    OdpovědětVymazat
  9. já budu mít brzo taky narozeniny a nevím, jsem z toho rozpačitá.. osmnáct :D divný. taky plánuju nákupy a Anglii si užij..

    OdpovědětVymazat
  10. Micelární vodu Avéne si poslední dobou nemohu vynachválit.Úžasný produkt:-)
    Přidávám se ke gratulantům a přeji všechno nejlepší k narozeninám:-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Tulipánky má teď skoro každý, jsou to takoví skvělí představitelé jara!

    OdpovědětVymazat
  12. krásné jarní fotky :) ten svetřík...! ♥

    OdpovědětVymazat
  13. fotky jsou moc pěkné. máš novou zrcadlovku? :) no každopádně dělá hezké fotky :) tulipány zbožňuju .. nedávno mi je u sebe na zahradě natrhala přítele babička, ale než bych si je dovezla domů, tak by chcíply. nechala jsem je u nich :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vlastně mám no :) když nás vykradli tak jsem o ní přišla, proto jsem pořídila novou, ale zůstala jsem u stejného modelu jako předtím :)

      Vymazat
    2. vykradli vás jo :( to je teda smůla. mně kdyby ukradli mou zrcadlovku, tak to bych asi nepřežila! zbožňuju jí!

      Vymazat
    3. také jsem to málem nerozdýchala, také jí zbožňuju :)

      Vymazat
  14. krásne fotky :) ja som minule dostala nikon d5100 je super ale tento je určite lepši :) uži si snim fotky a nafot všetko:)

    OdpovědětVymazat
  15. Sushiiiii..... Nejlepší narozeninový pokrm:-))

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  16. ten přívěsek a svetr asi miluju ♥

    OdpovědětVymazat
  17. hey,cute blog,follow us if you like our blog and we will follow you too!:)
    http://s4sisterstyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  18. Krásný random!! wow wow wow :)

    OdpovědětVymazat
  19. Super fotky:) A předem přeji krásné narozeniny :)

    OdpovědětVymazat
  20. Ahoj, nevíš, odkud je ten řerízek LOVE? :) A vše nej. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nejsem si už vůbec jistá, ale myslím, že je z claires.

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!