MENU

sobota 7. dubna 2012

week in photos #20

pomalu se vzpamatovávám z vykradení našeho domku, ale naštěstí už jsem opět online, s novým notebookem, ale stále bez foťáku. proto dnes fotky jen z mobilu, omluvte kvalitu, je to jen pro dnešek, nový foťák už je na svojí cestě za mnou. doufám, že alespoň nemáte tak hektický týden jako já. přes týden pomáhám kamarádce zařizovat nový byt, takže tam trávím mnoho času a samozřejmě škola. díky bože alespoň za ty prázdniny! nějak se mi posledních pár dní špatně spí, ale to se není čemu divit, nicméně dnes jsem si skvěle odpočinula na velikonočních trzích. no teda až na tu zimu to bylo perfektní!

přeji Vám krásné Velikonoce a mějte se krásně!





25 komentářů :

  1. Vykradli vás?Bože,to je hrůza,tak snad zase brzy bude všechno v pořádku,držím pěsti a taktéž přeji krásné svátky:-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. To máš dobré, že si můžeš hned dovoloit nový foták po vykradení :) Lucky you! A i fotky z mobilu jsou pěkné. Velikonoční trhy mě minuly :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. všechno je kryto z pojistky, takovej boháč opravdu nejsem :D

      Vymazat
  3. Doufám, že časem se ti bude spát líp, budu na tebe myslet :)

    OdpovědětVymazat
  4. vôbec ti nezávidím,vážne
    muselo to byť hrozné :/

    OdpovědětVymazat
  5. to je hrozne je mi to uplně líto když to vidim :x hodně štěstí

    OdpovědětVymazat
  6. Ikea, McDonalds, tea, Easter eggs - all things that I love!
    www.missadelinne.com

    Missadelinne's Fanpage

    OdpovědětVymazat
  7. tak hlavně že už je líp :) fotky jsou hezké i tak - teda až na tu s cigaretama.. tyty ;)

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi asi první bloggerka o které vím, co kouří! Ejvsom. :D:)

    OdpovědětVymazat
  9. tohle je děs, doufám, že se vám brzo podaří dát všechno do relativního pořádku! drž se a užívej si prázdniny ;)
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  10. aspoň, že existují ty pojistky, jinak opravdu nevím co by okradení lidé dělali :( je to hrozné co se v dnešní době děje takže doufám, že vše bude zase brzy v pořádku a budeš spát opět dobře.
    Jinak krásné fotky i když jsou z mobilu :)

    OdpovědětVymazat
  11. To je hrozný.. Já bych pak asi už neusnula nikdy. Tak Ti držím palce ať se povede všechno zařídit. :)

    OdpovědětVymazat
  12. nádherné fotky, ta vajíčka jsou úžasná!

    OdpovědětVymazat
  13. Páni, to mě hrozně mrzí.. Já bych byla vyklepaná snad do teď. Obdivuji tvoji statečnost :) Mimochodem i bez foťáku krásné fotky :P

    OdpovědětVymazat
  14. Ty vajíčka jsou nádherné:)

    OdpovědětVymazat
  15. To mě mrzí! Já bych se psychicky zhroutila :(
    Ale krásné fotky a vajíčka. Přeju ti jen to nejlepší!!

    OdpovědětVymazat
  16. jee ty vajicka!!!krasa!
    http://sienastyle.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  17. To vykradení vážně nezávidim// Snad to bude brzy dobré..

    OdpovědětVymazat
  18. presne ty lampicku na prvej fotke mam:), a podla mna kvalita fotiek je dost dobra, na to, ze je to fotene mobilom:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. really nice pics.;) Following your blog on GFC!
    Much love, Gabriele. xx

    OdpovědětVymazat
  20. chudáku :/ i tak hezké fotky, hlavu vzhůru ;)

    OdpovědětVymazat
  21. hezké fotky,přeju ti hodně štěstí,je mi tě líto..ale važ si toho,že máte tolik peněz že si můžete dovolit koupit nový notes i foťák a ještě asi i další věci..my bychom neměli ani na jedno :) vůbec nevím,co bych si v takové situaci počala.. na všem zlém se najde něco dobrého:))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nebýt pojistky tak rozhodně nic z toho jen tak nemám, ale díky bohu, že to existuje a funguje.

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!