pátek 13. dubna 2012

syoss dry shampoo

po suchém šamponu od SYOSSu jsem se před nějakou dobou sháněla, ale neměla jsem štěstí až do teď. nikdy předtím jsem suchý šampon nezkoušela, tak jsem se rozhodla právě pro tuhle variantu a vyzkoušet si, jak to s takovým šamponem doopravdy bude.
upřímně jsem myslela, že to nedopadne a odložím ho s tím, že to nebude nic pro mě a mé vlasy. ale opak se stal pravdou. tento šampon je určený pro mastící se vlasy. podle připsaných instrukcí stačí šampon aplikovat, poté vmasírovat pomocí ručníku a vše je hotovo. vlasy byly po použitý na první pohled opravdu méně mastnější, jemnější i objemnější a navíc mi celkem příjemně voní. šampon slibuje den navíc, ale já ho používám jen opravdu v nouzových situacích, například jen na večer či odpoledne, když mi opravdu nezbyde čas na umytí. svojí funkci tedy plní velmi dobře, proto bych ho s klidným srdcem doporučila.
[ sprej na vlasech vytvoří menší bílou vrstvu, ale po vmasírování není po šamponu ani stopa ]

8/10

18 komentářů:

  1. Já jeden zkoušela s kamarádkou a vůbec mi nesedl, což mě celkem mrzí, protože by se mi hodil. :)

    OdpovědětVymazat
  2. nad suchym samponem premyslim uz dlouho, jen jsem na tento necetla zatim hezke recenze :) tak nevim..

    OdpovědětVymazat
  3. ja som tento ešte neskúšala, ale mám dobré skúsenosti s takým od ALPY, ale zlé naopak s Baleou. ;)

    OdpovědětVymazat
  4. já jsem zkoušela suchý šampon od Balea a stál za prd.. ta jeho vůně mi strašně na vlasech vadila.. v malém množství to bylo v pořádku (třeba když jsem ho aplikovala jen do pěšinky) ale jakmile se ho dalo víc, tak jsem myslela, že z toho smradu umřu, už mě po pár hodinách i bolela hlava.. bylo to nepříjemné.
    A hlavně po něm měly moje vlasy šedivé odlesky.. z dálky jsem vypadala jako obarvená stařena.. strašné. Už bych si ho nikdy nekoupila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. takový pocit s tímto šamponem opravdu nemám, ani s vůní ani s odlesky, protože se vmasíruje opravdu do ztracena :)

      Vymazat
  5. týýýjo
    já syos kosmetiku zbožňuju
    to musím vyzkoušet...

    OdpovědětVymazat
  6. ja som este suchy sampon neskusala ale urcite budem mat prilezitosti aby som vyskusala najblizsie :)

    OdpovědětVymazat
  7. já používám jeden z oriflame, ale mám tak trochu pocit, že všechny tyhle šampony fungojou chvilku po nanesení, ale po pár hodinách (možná ani to ne) už má zase člověk vlasy jak...no fuj, prostě :/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. psala jsem no, že ho používám vyloženě jako nárazovku, ale tenhle několik hodin vydrží naprosto bez prolbémů.

      Vymazat
  8. taky jsem ho zkoušela, bohužel mi začal "ucházet" a stihla jsem ho použít asi jen 3x no.

    OdpovědětVymazat
  9. Ta poslední fotka :D Jako kdybys měla šedé vlasy. Já kupovala kamarádce suchý šampon od Balei a taky říkala, že vydrží tak na toho půl dne, že pak odpoledne ty vlasy už měla zase mastné. Ale je to fajn věc :)

    OdpovědětVymazat
  10. ja osm ich vobec este neskúsala nejako tomu nedoverujem :)

    OdpovědětVymazat
  11. Syoss je vskutku dobrá značka:-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  12. mám ho taky,na blogu mám podobnou recenzi :)

    OdpovědětVymazat
  13. mám ho už asi 2 měsíce ale ještě jsem ho nevyzkoušela!:D

    OdpovědětVymazat
  14. Dostala som ho na Vianoce :) od vtedy som si povedala, že si ho vživote nekúpim. Je to úplna ale úplna blbosť (prepáč) :) Použila som ho asi 2x a hneď bol prázdny a nebol až taký dobrý.. účinkoval asi tak na 5 minút :) Tak som si kúpila nový tuším v lekárni práškovy a nie len, že super vonia (nie ako Syoss) ale aj naozaj funguje :) a je o 1000x lepší ako tento :) sorry môj pohľad ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. každému vyhovuje něco jiného, v pořádku :)

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!