MENU

středa 18. dubna 2012

smokey eyes

dnes další z mých líčení, pro tentokrát něco výraznější než bylo minule, a to kouřové líčení. popravdě tohle bylo poprvé, co jsem si kouřové stíny nalíčila, takže prosím nebuďte až tolik kritičtí, prosím :D
výraznější oči, jemná nude rtěnka. do vnitřního koutku a na pohyblivé víčko jsem nanesla světlý stín s shimmerem, k vnějšímu koutku jsem nanesla tmavý matně stín a prostínovala do ztracena, aby nebyl vidět přechod mezi jednotlivými odstíny. oční záhyb jsem poté zvýraznila tmavým stínem s shimmerem.

použité produkty
TVÁŘ
Sephora zmatňující báze pod make-up
- Maybelline FITme! make-up
- Benefit boiing korektor
- Benefit ooh la lift rozjasňovač očního okolí
- Bourjois tvářenka, odstín 54 rose frisson
Miss Sporty So matte pudr

OČI
NYX báze pod oční stíny
e.l.f. WARM paletka 32 očních stínů
Loréal Volume Million Lashes řasenka
- AVON SuperSHOCK řasenka

RTY
- Yves Rocher balzám na rty
Rimmel rtěnka Kate Moss, odstín 03


23 komentářů :

  1. moc pěkné :) škoda, že já takhle neumím pracovat se stíny :((

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. strašně ti to takhle sluší! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Vždyt to máš perfektní Káji! Já si kouřové líčení doted nemím nalíčit, mám na to blbý malo pigmentovaný stíny :(

    OdpovědětVymazat
  4. wow, rozená vizážistka! paleta je senzační ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Náhodou, je to krásný :)

    OdpovědětVymazat
  6. Moc povedené :) Podle mě na první líčení je vážně povedené , máš talent :)

    OdpovědětVymazat
  7. oooo šikovná, karolí :) určitě se inspiruji :)

    OdpovědětVymazat
  8. náhodou je to moc hezký..:)

    OdpovědětVymazat
  9. Je to moc pěkné, jsi šikovná :))

    OdpovědětVymazat
  10. Krásně vystínované, dobrá práce! ;)

    OdpovědětVymazat
  11. strašně moc ti tohle líčení sluší!:)

    OdpovědětVymazat
  12. Moc ti to slusi, je dobra ta baze ze Sephory?:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc dobrá, vyhovuje mi víc než ta od Dermacolu.

      Vymazat
  13. si naozaj krásne naličená,páči sa mi to ako si to vytienovala do stratena,..mne to nejak nikdy nevychadza :(

    OdpovědětVymazat
  14. krásné ličení:)) povedlo se ti to.

    OdpovědětVymazat
  15. nadherne liceni!
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  16. Jsi šikulka, je vidět, že ses s tím pořádně vyhrála, výsledek je opravdu dokonalý!:-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  17. Ahoj,
    pozývam ťa ku mne na giveaway. Výhra je farebná, nositeľná, veľmi trendy. Stačí trošku kreativity a fantázie a môžeš vyhrať. Teším sa na teba a tvoje dielo :)
    http://mademoiselleiva.blogspot.com/2012/04/giveaway-3.html
    Klepi

    OdpovědětVymazat
  18. na jednotku s hviezdickou!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  19. Nádhera!!!!
    Já se o něco takového pokouším už delší dobu, ale ještě se mi to tak pěkně nikdy nepovedlo ..

    OdpovědětVymazat
  20. velice pěkné :-)
    Jsi šikovná

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!