sobota 14. dubna 2012

new in #15

dnes new-in opět v podobě nové kosmetiky, která se mi tu už za nějakou tu dobu nashromáždila. tentokrát toho ale moc není, dlouho už jsem nebyla nakupovat a do města se skoro nedostanu v poslední době.
tohle byl opravdu neočekávaný dárek, ale musím říct, že mě tahle vůně velmi mile překvapila. v parfumérii jsem ihned obešla, protože je naprosto odlišná od všech mých vůní, ale zvykla jsem si na ní hodně rychle a asi mi bude líto až jí spotřebuji.
suchý šampon, o kterém jsem psala v minulém článku a šampon od SYOSS. nedá se říct, že bych pravidelně používala šampony právě této značky, šampony různých značek totiž hodně střídám, ale tahle edice mě zaujala tím, že je bez silikonů, parabenů a parafinů. není špatný, ale o žádný zázrak se nejedná a v podstatě nepociťuji rozdíl od jiných šamponů.
moje oblíbenkyně - řasenka superSHOCK od Avonu, kterou používám už několik let. skvěle se s ní "pročesávají" řasy a používám jí v kombinaci s jinými řasenkami. a jelikož mi došel můj oblíbený korektor od Catrice, tak jsem se rozhodla zkusit také něco nového, ale pro tentokrát se mi to zrovna moc nevyplatilo. Maybelline pure cover mineral concealer výborně kryje, ale během dne na obličeji hodně oxiduje, takže už po poledni mám na obličeji nehezkou mapu. za mě tedy ne.
když jsem asi před měsícem byla v Německu, tenhle make-up od Maybelline jsem tam zkoušela a měla jsem sto chutí si nafackovat, že jsem ho tam nechala. nejsem si vůbec jistá, jestli už je u nás, ale každopádně jsem řadu FITme! zatím nikde neviděla, což mě mrzí, protože je opravdu skvělá. pak mě potkalo štěstí a tenhle make-up jsem sehnala dokonce pod cenou. více o něm se dozvíte v samostatné recenzi.
tahle příšerná lahev v sobě skrývá úžasnou pleťovou vodu - Jarischův roztok. dostala jsem na něj tip od mé kosmetičky, které jsem si stěžovala, že mám v poslední době problémy s pletí. četla jsem si mnoho diskusí a zjistila jsem, že Jarischův roztok funguje na jakýkoliv typ pleti od akné až po ekzémy a dá se používat jako pleťová voda, micerálka nebo odličovadlo, ikdyž neodličuje tak dobře jako klasická odličovací voda či emulze. jeho složení je velmi šetrné a není vůbec parfemovaný. měl by být k dostání v každé lékárně za směšnou cenu, za 500 ml jsem platila 73Kč. 

18 komentářů:

  1. ten roztok vyzerá zaujímavo :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jsem zvědavá na recenzi na make up! Hodně jsem o téhle řadě slyšela a o to víc mě mrzí, že není k dostání u nás. Až pojedu do zahraničí tak se po něm musím podívat :) Roztok určitě vyzkouším, mám problematickou pleť takže si myslím že je to ideální pleťová voda pro mě. Jdou s ní odlíčit i oči nebo je určená jen na pleť? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. můžeš i na oči, vůbec nedráždí ba naopak. jen nemá tak silné odličovací účinky.

      Vymazat
  3. ten roztok mě celkem zaujal, asi se po něm podívám. opravdu pomáhá? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rozhodně, hojí se mi po něm i velmi dobře jizvičky od akné.

      Vymazat
  4. ten parfém jsem taky dostala jako dárek od přítele ;) a je to úžasná vůně ;)

    OdpovědětVymazat
  5. parfém,suchý šampon a korektor mám také :)

    OdpovědětVymazat
  6. Odpovědi
    1. aha, to je prostě dost daleko no :/

      Vymazat
  7. ten roztok mě hodně zaujal, asi se pro něj stavím v lékárně.. akorát se s ním nebudu odličovat, budu ho používat vyloženě jako pleťovou vodu :)
    Jsi moc hodná, že jsi nám o tom roztoku řekla :) a ten make-up mě hodně zaujal.

    OdpovědětVymazat
  8. těším se až budou recenze, hrozně mě to totiž zajímá!:)

    OdpovědětVymazat
  9. ten parfém je naprosto kouzelný! :) a ten makeup taky vypadá skvěle :)


    PS: Zvu tě na svou giveaway o parfémy :)

    OdpovědětVymazat
  10. řadu fit mé tuším zakoupíš v parfumeriích jako je Marionaud.

    OdpovědětVymazat
  11. O té lahvi na poslední fotce jsem už slyšela, prodávají i menší balení?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no, tak to nevím. když jsem si řekla o Jarischův roztok dali mi automaticky tohle balení.

      Vymazat
  12. Pak napiš jaký je ten make-up:)) Ten roztok ti daj i bez receptu?:)

    OdpovědětVymazat
  13. Ten roztok mě hodně překvapil, nejradši bych ho i vyzkoušela :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!