pondělí 16. dubna 2012

jil sander for this fall

jestli mám nějakého opravdu velmi oblíbeného návrháře tak je to pouze a jedině Jil Sander a každá její nová kolekce mě v tom jen utvrzuje. v jejích modelech je opravdu velká porce jednoduchosti, ale i tak dokáže využít všech ženských předností. další věc pro kterou Jil obdivuji je celkový styling jejích módních přehlídek od make-upu až po výzdobu. její kolekce pro tento podzim/zimu ve mně spíše evokoval jaro, ale na dojmu to rozhodně neubralo. jaký je Váš oblíbený návrhář?

7 komentářů:

  1. oblíbeného nemám..
    ale poslední šaty v levo jsou boží

    OdpovědětVymazat
  2. Asi nemám oblíbeného návrháře, spíš tak koukám po všech možných fotkách z přehlídek a nepřemýšlím nad tím, od koho to je. Ale tohle mě teda dostalo, je to úžasné a dokonalé, jednoduchost miluju nadevše a tohle.. je prostě skvělé!

    Mám velký rám s fotkama, které si tak co měsíc střídám a ty první dvě si právě vysloužily místo přímo uprostřed! Jsem nadšená a tobě za to moc děkuju! :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jsem moc ráda, že jsem Tě potěšila :))

      Vymazat
  3. Tak to jsou úžasné šaty :), určitého oblíbeného návrháře nemám.

    OdpovědětVymazat
  4. Naprostá nádhera!
    a oblíbeného návrháře žádného nemám. já se všeobecně moc po kolekcích nedívám

    OdpovědětVymazat
  5. Jil zrovna patří mezi oblíbené, dělá totiž nadčasové kousky, které se skvěle kombinují a dávají prostor vlastní kreativitě. I když to většinou není potřeba. Třeba zrovna tyto modely jsou zcela dokonalé!

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
  6. Prodej ručně vyrobených šperků za levné ceny jewellerytobuy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!