MENU

sobota 31. března 2012

week not in photos #19

tentokrát přicházím nevšedně bez fotek a navíc se špatnou zprávou. v týdnu byl náš dům vykraden a já jsem bez příštupu na internet, bez mého notebooku a co mě štve nejvíc, bez mého Nikonu. tímto se vám omlouvám a doufám, že pochopíte mojí dočasnou absenci na blogu.

18 komentářů :

  1. Panebože, nevím co bych na to měla říct, jen ,že držím palce, ať se držíš při takhle těžké chvíli !

    OdpovědětVymazat
  2. fíha =( tak to přeji hodně pevné nervy a spousty energie =) Držím palečky!

    OdpovědětVymazat
  3. vykraden??
    tak to hodně nervů a trpělivosti.

    OdpovědětVymazat
  4. tiež neviem čo napísať,ani vo sne by som to nechcela zažiť a neviem si predstaviť aké hrozné je zažiť to,držím ti palce

    OdpovědětVymazat
  5. Tak to přeju hodně nervů, to samé se nám stalo před rokem a něco, taky jsem přišla o ntb.
    Doufám, že vám to vyšetřoval alespoň hezký policista. Držím palce.

    OdpovědětVymazat
  6. to mi je moc líto, snad to brzo vyřešíte a bude vše v pořádku :(

    OdpovědětVymazat
  7. :O Ježišikriste. Tak to je pecka. Drž se, Karoli, v takové nelehké životní situaci :(

    OdpovědětVymazat
  8. :O to je mi moc líto! Drž se!

    OdpovědětVymazat
  9. chudáku! :O tak to všechno dobře zvládni :(

    OdpovědětVymazat
  10. bože, to je hrozné!! Moc mě to mrzí.. ani nevím co říct utěšujícího, myslím, že v této situaci je to úplně zbytečné. Zbláznila bych se kdyby mi někdo ukradl foťák s notebookem.. nejen ta spousta peněz, ale taky ty data v počítači :( to je hrozné..
    Doufám, že ten hajzl co to udělal, za to zaplatí.

    OdpovědětVymazat
  11. až mám z toho husí kůži! myslím na tebe, drž se ♥

    OdpovědětVymazat
  12. tak to je strašné :(( drž se! držím palce.

    OdpovědětVymazat
  13. to je hrůza!ti lidi nejsou normální..ale ber to tak,mohlo se stát něco ještě horšího.držím palce:)

    OdpovědětVymazat
  14. Ježiši. To je strašně!
    - Držím ti palce, abys to nějak překonala!

    OdpovědětVymazat
  15. Tak to je strašný, přeju ti až se z toho rychle dostaneš, protože je to opravdu moc nepříjemná záležitost.

    OdpovědětVymazat
  16. To ani neříkej, to mě moc mrzí :(
    Doufám, že to zvládáte a že se doma teď nebojíš :(
    Hodně štěstí a sil!!!! :))))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!