neděle 25. března 2012

week in photos #18

když vynechám všechno to učení, můžu jedním slovem říct, že tento týden byl úžasný. když mě ráno probudí sluníčko hned celý se celý den odvíjí tak nějak pozitivněji. z čeho mám ale největší radost je fakt, že jsem konečně vytáhla balerínky a lehký kabátek bez jakýchkoliv obav z nastydnutí. celý víkend jsem nedělala nic jiného než relaxovala, toho si ještě chvilku užiju než se vrhnu na analytickou geometrii, juchů. dejte si ale pozor, sluníčko je teď hodně zrádné a radila bych vám se už teď pěkně namazat, já jsem po víkendovém pobytu na slunci krásně spálená!

p.s.  chtěla bych všem mým čtenářům poslat jedno velké DÍKY. v týdnu blog oslavil svoje pomyslné první narozeniny a jen díky vám bloguji dál, děkuji, jste skvělí! :) 

užívejte sluníčka a mějte se krásně!


22 komentářů:

  1. Anonymní25/3/12 17:43

    máš moc pěknej lak na nehtech, nude mám moc ráda. není to náhodou některej z těch novách odstínů od essence? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju, také mám ráda nude :) ale essence to není, je to essie - brooch the subject :)

      Vymazat
  2. Tyhle články mám od Tebe nejradši :)! Jinak děláš mi chutě na koktejl, ten mám nejradši :)

    OdpovědětVymazat
  3. super fotky, vyzařuje z nich ta správná atmosféra! vždycky když je venku krásně, tak se hned cítím líp a obvykle se mi taky nechtějí plnit žádné povinnosti a s ohledem na to, že mám příští týden přijmačky, mělo by se udělat hnusně, abych se začala aspon trochu učit! :D
    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. moc hezké fotky
    ty botky i jídlo..užasny víc takovych postu úúú

    OdpovědětVymazat
  5. Máš stejnou klíčenku a děláš mi chutě na jahodevej koktejl, jahody jsem měla :)

    OdpovědětVymazat
  6. tyhle random mám nejraději ;)

    mám stejný přívěšek na klíčích, ale mám pocit, že ten má snad každý - klasika :)
    já zatím tahám oxfordky, na balerínky si asi ještě počkám. staré se mi rozpadly a nové, hlavně vyhovující, nemůžu zatím najít :D :-/

    OdpovědětVymazat
  7. já se už o víkendu opalovala!!!!!!! :D a mám už lehce opálený vršek od plavek ... jupííííí :D:D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. nom nom nom
    chci jahůdkovej shake!

    OdpovědětVymazat
  9. Mmmmm jahodovej shake miluju ♥

    OdpovědětVymazat
  10. aaach skvělé jarní fotky! když ti dám adresu, pošleš mi ten jahodovej koktejl? prosíííím! :):)

    OdpovědětVymazat
  11. super fotky a ten jahodový smoothie!<3333
    som tvoj nový follower!)

    OdpovědětVymazat
  12. jahodovej shake!!!! Dala bych si!

    OdpovědětVymazat
  13. Hmm ta prvá fotka..slinky sa mi zbiehajuu :D

    OdpovědětVymazat
  14. Moc pěkné fotky!!

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. ta miska na prvom obrazku je strasne krasna, mam rada takyto jednoduchy dizajn...a ten jahodovy kokteil vyzera profesionalne! mnam!

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  16. vidím, že máme aaaabsolutně stejné snídaně:))

    OdpovědětVymazat
  17. Nádherné fotky. Všechno nejlepší k narozeninám.

    OdpovědětVymazat
  18. ten shake vypadá úúúžasně!! :)

    OdpovědětVymazat
  19. tie topáánky! :)

    http://flowersisworld.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  20. ten jahodový koktejl, mňam!!!! :)
    a děkuju za comment :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!