středa 14. března 2012

week in photos #17

uf, mám za sebou asi ten nejnabitější víkend za posledních pár měsíců. návštěva Prahy hned během dvou po sobě jdoucích dnů, nákupy, mnoho nových kulturních poznatků a hlavně pořádně provětraná peněženka. v pátek jsem byla na posledním plese, hm, bude mi to celý rok zase chybět. menší sobotní zklamání, protože jsem se nemohla dostavit na kamarádčinu narozeninovou párty, protože jsem musela odpoledne a večer trávit na rodinné párty (doufám, že nejsem jediný člověk, který nemá tyhle rodinné oslavy rád). v neděli jsem po celodenním maratonu v obchodech odpadla hodně brzy a v pondělí nás v rámci školního výletu čekala návštěva nejdůležitějších pražských památek a večerní představení v Národním divadle (Radúz a Mahulena s Vojtou Dykem v hlavní roli), takže jsem si to náležitě užila :) jen mě trochu mrzí zima, která nás v pondělí potkala

20 komentářů:

  1. Tvoje nejoblíbenější makronky?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. rozhodně čokoláda, větší slast snad neexistuje :)

      Vymazat
    2. Měla si už kokosový? :)

      Vymazat
    3. neměla! :) vyzkouším příště ;) :))

      Vymazat
    4. Ne? Tak to je musíš ochutnat! Nejdřív jsem milovala čokoládový, ale jakmile jsem ochutnala kokosový, staly se Nr. 1!

      Vymazat
  2. první fotka je něco úžasnýho :)

    OdpovědětVymazat
  3. No sluchátka bych k iPodu taky potřebovala nové ... na kolik prosím tě vyjdou? Mám stejný hrneček z MC, ale jen červený (je super na Milku z Tassima) :D a ty makronky jééé :))) mám ráda malinovou, ale dost mě pak vždycky bolí zuby jak je sladká, ale tak občas to za to stojí že :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. no ty moje byly příšerný už, takže jsem taky musela koupit nové :D něco okolo 700 stovek, docela je podražily.

      Vymazat
    2. no moje jsou taky hnus :( a hlavně občas jedno nehraje ... mám tam teď jiné, ale chci přímo tyhle takže se po nich příště musím mrknout :)

      Vymazat
  4. jéé tady byl někdo u Paula.. až pojedu do Prahy, rozhodně si jich nakoupím do zásoby! :D mňam!

    a v Národním jsem byla na stejným představení ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Ach, ty makronky, Karolínko, těma mi děláš moc chutě ♥ A výlet do Prahy závidím, i když to město nemám ráda v tom smyslu, že bych tam nechtěla bydlet, výlet tam si vždycky užiju :) I když jsem tam byla snad jen 3x za život, mám to daleko.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. já jí mám celkem kousek a stejně se tam skoro nedostanu :/ takže si to vždy snažím pořádně užít!

      Vymazat
  6. první fotka je absolutně nádherná!!
    A můžu se Tě zeptat co to máš za časopis na 5 fotce?? Není to H&M??
    Na kolik Tě vyšel??
    Makronky jsem ještě nikdy nechutnala.. to bude asi tím, že jsem v Praze byla zatím jen jednou a to v 5.třídě :D tak snad se mi v nejbližší době zadaří tam zajet :) ale podle mě jsou hrozně sladké, tak se toho docela i děsím, protože mě ze sladkého hned bolí zuby :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. ano, je to H&M magazín, mají ho skoro v každém větším obchodě a je úplně zadarmo :)
      makronky jsou hodně sladké, to je pravda, ale člověk si musí čas od času ten život osladit ;)

      Vymazat
    2. to máš teda pravdu :) co by to byl za život, kdyby jsme si ho nemohli občas osladit ;)
      A děkuji za odpověď. Myslela jsem si, že ho mají jen v těch větších obchodech, protože u nás jsem ho nikdy neviděla :( Škoda, moc ráda bych si ho prohlédla.

      Vymazat
  7. jee, vojta dyk v hlavní roli!:)

    OdpovědětVymazat
  8. už jsem ti to říkala asi tak šestsedsedmdesátkrát, ale zopakuju to znovu. MILUJU TVOJE FOTKY! divadlo s dyktátorem závidím, hned bych šla :) a vůbec celý výlet do prahy závidím :) proč sakra bydlím na druhém konci republiky? grrr. i mě si makronkama udělala chutě a hrníček mám taky :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!