sobota 10. března 2012

scarlet cheek

dnes pro Vás mám opět tip na jednu velmi sympatickou a krásnou bloggerku Klaudii, která patří k mým nejoblíbenějším německým bloggerkám vůbec. němky bývají často odsuzovány, že nemají vůbec žádný vkus, ale osobně si myslím, že je to právě naopak. její blog má spíše osobnější ráz, zaměřený na módu a kosmetiku.  



14 komentářů:

  1. páni ty její oči jsou neskutečné

    OdpovědětVymazat
  2. je hezká, ale styl má moc jednoduchej

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jednoduchý styl, to je hold moje :)

      Vymazat
  3. krásná, strašně:) ty její oči jako pomněnky:))

    OdpovědětVymazat
  4. Páni! Ani nevíš, jakou jsi mi udělala radost!
    Tu druhou fotku jsem kdysi dávno objevila na weheartit, ale nikdy jsem nepřišla na to, co je slečna zač. A te´d díky Tobě už vím! :)
    Ještě jednou moc děkuji za užitečný tip! Jsi zlatá. :)

    OdpovědětVymazat
  5. diky za tip! krasna, uplna panenka :)

    OdpovědětVymazat
  6. ta slečna je hrozně zajímavá a určitě si její blog projedu. Přesně takový pohodlný styl mám ráda :)

    OdpovědětVymazat
  7. sakra, ta je nádherná^^. Určitě k ní mrknu:)

    OdpovědětVymazat
  8. Má opravdu pěkný blog, děkuji za inspiraci

    marketatrpisovska.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. bože,je úžasná!konečně blogerka,co na ní nevisí i velikost XS a má krásné boky...díky za inspiraci!

    OdpovědětVymazat
  10. Krásna blondína!
    Tie je oči! ♥.

    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  11. Krásná bloggerka,určitě se na její blog podívám,protože i já si myslím že spousta Němců stojí za sledování nejen co se módy týče..:-)

    Jinak chválím i Tvůj blog,moc se mi líbí a stávám se pravidelným čtenářem :-)

    www.czechblondyn.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!