pátek 2. března 2012

new in #13

konečně skoro po týdenní odmlce přidávám článek. celý týden nám díky naším skvělým sousedům nešel internet, no ale nevadí. alespoň jsem se konečně dokopala začít číst nové knížky :)
teď už ale k samotnému článku. opět jsem si přichystala new-in s kosmetikou, která se mi za nějakou dobu zase nashromáždila. na některé výrobky budou časem i samostatné články.
 pěnová tvářenka z limitované edice Catrice, nejdřív jsem myslela, že zkusím jinou, ale líbí se mi její tekutější konzistence, se kterou se velmi jednoduše pracuje. navíc není ani tolik pigmentovaná jak jsem čekala, takže se nestane, že bych to s ní přehnala a měla tvářičky jako Marfuška.
 rtěnka německé značky UMA, odstín 04 soft fuchsia. jak už název napovídá, je to nádherný fuchsiový odstín, ale bohužel s shimmerem. kdyby byla matná byla by úplně geniální, matné rtěnky mám přeci jen radši. jediné mínus snad ta hodně umělá parfemace.
od UMY jsem si koupila ještě lak, který mě přímo uchvátil tou svou barvou, odstín green glitter. určitě ho uvidíte ve speciálním článku na nehtech a dozvíte se víc.
 slevy dekorativní kosmetiky v Rossmanu mě samozřejmě neminuly, ale bylo už přebráno, takže jsem ukořistila pouze tenhle lesk od essence, v odstínu 06 berry me!. už jeden doma mám, tyhle lesky jsou skvělé a v pěkným odstínech, jediné co mi na nich vadí je ten celkem nešikovný aplikátor.
 protože mi došla báze pod make-up a když už jsem byla v Praze v Sephoře řekla jsem si, že si jí koupím rouvnou tam. vždy jsem používala od Dermacolu, balením je prakticky identická s tou ze Sephory. kvalitou mi však přijde o stupínek výš než ta od Dermacolu a je jí potřeba mnohem menší množství, ale možná se mi to jen zdá.
 rozjasňovač očního okolí ooh la lift od Benefitu. nemám sice větší problémy s kruhy pod očima, ale má malinké třpytky, které krásně oční okolí prozáří a pokud si ho na noc dám do ledničky má dokonale chladící účinky. v Sephoře je momentálně akce na kosmetiku Benefit! při zakoupení tří produktů máte ten nejlevnější zadarmo, takže pokud máte zájem něco vyzkoušet, neváhejte dlouho :)
další kousek, který jsem si koupila je porefessional, velmi lehký balzám, který uzavírá póry. je vhodný hlavně na T-zónu, kde póry bývají nejrozšířenější. navíc je bez oleje a tak pokožku nezatěžuje. je to opravdu malý kouzelník, používám malinké množství na nos a vydrží celý den, dokud ho před spaním nesmyji.
boi-ing  je úžasný korektor, který krásně splyne s pletí, je lehoučký a velmi dobře se také nanáší. na kosmetiku Benefit si nemůžu absolutně stěžovat!
když jsem se dnes vrátila ze školy, čekal tu na mě balíček ze Sigmy. před pár týdny jsem si ho objednávala a dnes přišel, round kabuki F82. více o něm příště v samostatném článku.

18 komentářů:

  1. Moc povedený článek :)))
    láká mě ten balzám co uzavírá póry

    http://c-m-writer.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkné věci :) zaujal mě korektor, ale mám od Benefit pouze jednu věc a to rtěnku a teda nadšená z ní vůbec nejsem :X takže zatím nemám v plánu kupovat další věci :) Jinak lbí se mi taky štětec takže se těším na článek! ;)

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Pekné veci :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Tak za tohle jsi musela dát fůru peněz, že? Líbí se mi, jak investuješ do drahé a kvalitní kosmetiky, kdybych na to měla, taky to tak dělám :) Jsem zvědavá na štětec a všechnu Benefit kosmetiku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v celku i jo, ale ráda investuju do dražší kosmetiky a dělám si tím taky radost :) některé produkty ale používám spolu s mamkou, takže nekupuji nic co bychom nevyužily :)

      Vymazat
  5. Kde jsi koupila tu pěnovou tvářenku ?:)

    OdpovědětVymazat
  6. krásne vecičky :)
    lak je nádherny :)
    ja si chcem kupit teraz nejaký štetec na tekuty make-up hmm len neviem vobec ktorý nikdy osm štetec nepouzívala, nevieš poradit?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. právě tenhle je určený na tekutý make-up, koupila jsem si ho, protože mi ploché štětce na make-up bohužel nevyhovují :/ brzy chystám samotný článek o štětcích určených na make-up, tak ti snad alespoň trochu poradím :)

      Vymazat
  7. skvělé věci,určitě udělej recenze :)

    OdpovědětVymazat
  8. Tak nejdřív jsem ti chtěla napsat, že těžce závidím ten krásný lak, ale pak mi spadla čelist u Benefitu:D Já vždycky četla, že Benefit za ty peníze nestojí, sama od něj použávám je pudr Some Kind-a Gorgeous (který je super mimochodem:), ale když si tyhle věci vychvaluješ, tak je asi někdy zkusím:)

    OdpovědětVymazat
  9. Kde bych koupila kosmetiku Uma? Líbí se mi.
    Přidávám si Tě do follower, jsem z Tvého blogu nadšená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. moc děkuji! :) na kosmetika UMA jsem bohužel narazila jen v Německu, ale přikládám web - http://www.uma-cosmetics.de/, jejich sortiment je hodně velký a jsem z jejich výrobků docela nadšená :)

      Vymazat
    2. Anonymní11/3/12 07:54

      Jestli se nepletu tak UMA je k dostani i v MY na Narodni :)

      Vymazat
    3. to bohužel nevím, takže nepotvrdím, ale děkuji za info! :)

      Vymazat
  10. musím se vyjádřit :D proč všechny bloggerky nadávají na ten aplikátor essence lesku? :( :D vždyť je úplně nejlepší. už neumím používat takový ten klasický a štětečkový aplikátor, chci jenom tenhle! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. jednoduše se mi s ním lesk hodně špatně aplikuje, toť vše :)

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!