MENU

sobota 17. března 2012

make-up brushes

make-up je možno nanášet prsty, houbičkou a nebo štětcem určeným na make-up. takovýchto štětců je ale velké množství a vybrat si ten správný, který bude sloužit nejlépe je hodně těžké. proto jsem si pro vás dnes připravila článek, co se právě štětců na make-up týče. 

proč vlastně k nanášení make-upu používám štětec? houbičky mi jednoduše nevyhovují a aplikace prsty mi přijde dost nehygienická a nepraktická, protože se na obličeji mohou vytvořit mapy nebo barevně nejednotné fleky. navíc pokud používáte štětec spotřebujete při nanášení mnohem menší množství make-upu. všechno to jsou ale jen mé osobní dojmy a každému samozřejmě vyhovuje něco jiného.

1 - e.l.f. stipple brush

tento štětec z řady STUDIO pro mě byl obrovským zklamáním. štětinek má opravdu pomálu, což hodně komplikuje aplikaci a také mu hned po koupení začaly vypadávat. pro mě na make-up naprosto nepoužitelný, ale na tvářenku funguje v celku přijatelně. 

# 2 - e.l.f. angled foundation brush

další z řady STUDIO, určený na make-up a další krémové přípravky. s make-upem dokáže zaručeně pracovat mnohem lépe než stipple, ale pořád to není to pravé, protože zanechává texturu a make-up s ním tak dobře do pokožky nevpracuji. proto ho používám jen na roztírání korektoru.

# 3 - sigma round kabuki f82

tento štětec je samozřejmě z úplně jiného soudku a výsledek tomu také odpovídá. má vše, co by perfektní štětec na make-up podle mého měl mít. husté a velmi jemné štětinky, které jsou hebké jako plyš. make-up rovnoměrně rozetře do ztracena a pleť tak vypadá přirozeně. nemá problémy ani s rozetřením hustější konzistence. 

investovat do kvalitních štětců dle mého rozhodně není od věci a další podstatnou věcí je jejich pravidelné mytí, které je velmi důležité kvůli hygieně a jejich opotřebení. jaký způsob aplikace make-upu vyhovuje Vám?

4 komentáře :

  1. Já make-up nanáším prsty, protože používám pěnový ... pak mám štětec od ELF ze základní řady na make-up a jako pár x jsem ho tím taky nanášela a docela dobrý, ale mě to hrozně zdržuje, protože ráno fakt nemám čas se s tím patlat. Jinak já ted dost přemýšlím, že si objednám stipple od ELF na léto na tónovací krém :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Sigma štetce chcem vyskúšať už dlho, škoda že kvalita je taká drahá :)

    ak by si mala čas, kuk sem http://wehateloverscompany.blogspot.com/ :)

    OdpovědětVymazat
  3. chtěla bych štětce od sigmy :)
    krásný blog :)

    OdpovědětVymazat
  4. Takový článek jsem přesně potřebovala, zatím jsem na mejkap měla jen houbičku nebo klasicky prsty. Mě se nejdřív zdal tvarem sympatický ten prostřední, škoda, že není moc dobrý:(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!