MENU

pátek 23. března 2012

dye


 

metoda barvení/odbarvování rozhodně není žádnou žhavou novinkou, ale dokud jsem nenarazila na tyhle kousky ze ZARY, tak mě tenhle trend úplně minul. rozhodně to není ani špatná inspirace pro nějaké DIY! jak se líbí Vám?

11 komentářů :

  1. mě se líbí strašně moc!

    OdpovědětVymazat
  2. je to zajímavé, ale nevím jestli bych to nosila :) možná v jiné barvě ;)

    OdpovědětVymazat
  3. Ty kalhoty vypadají suprově, jsem zvědavá jak to bude vypadat naživo :)

    OdpovědětVymazat
  4. Je to pěkné, ale asi bych to nenosila. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ta poslední kombinace je vážně moc hezká !

    OdpovědětVymazat
  6. hrozne se mi to libi :) ta kosile je uzasna

    OdpovědětVymazat
  7. Vypadá to hodně zajímavě. :O

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!