MENU

pondělí 19. března 2012

cosmetic wishlist


# 1 - Sleek paletka očních stínů : na kosmetiku Sleek už se chystám nějaký ten pátek, jejich kosmetika je skvěle pigmentovaná, protože je určená pro tmavší typy pleti a celkově je to poměrně chválená značka, takže asi nezůstanu pouze u této paletky a vyzkouším i něco dalšího z jejich sortimentu. navíc je už částečně dostupná i u nás! - link -

# 2 - L´eau de Chloe : tahle vůně byla láska na první přivonění :) nádherná a osvěžující vůně citrusů jako stvořená na jaro.

# 3 - Nars Illuminator : rozjasňovače skoro nepoužívám, ale na tyhle tekuté od NARS jsem četla a slyšela slušné ohlasy a jedno balení vydrží opravdu velmi dlouho. projasněná a zářivá pleť k jaru/létu patří, proto do něho investuji.

# 4 - L´Oreal Infinium Lumiere : po páteční návštěvě kadeřnice jsem s ní probírala laky na vlasy a postěžovala jsem si, že nemůžu najít lehký a přitom silný lak, který vlasy neslepí a byl mi doporučen právě tento. sama můžu říct, že opravdu funguje, protože mi s ním má kadeřnice i účes upravovala.

# 5 - Benefit Hello Flawless Oxygen Wow : lehoučký make-up s nemastnou formulí a ochranným faktorem, který pokožku zároveň hydratuje. právě nemastná formule je pro mě zásadní, protože na jaře a v létě nemám ráda hutné make-upy a pokud poskytuje ještě ochranu před slunečním zářením není vůbec co řešit.

10 komentářů :

  1. NARS rozjasňovač mě také láká, ale docela mě děsí ta aplikace ... nemám s tím žádné zkušenosti takže vůbec netuším jak by to dopadlo! napadlo mě že zkusím prvně od ELF to multifunkční líčidlo a pak uvidím :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. to jejich skvělý multifunkční líčidlo jsem měla a je šílenost, hodně tuhá konzistence, vůbec jsem s tím nedalo pracovat. u těchto mi vyhovuje to, že jsou více tekuté a spíše také krémové, zkoušela jsem ho v Sephoře.

      Vymazat
  2. Chloe mám a je skvělá do tohoto teplého počasí.:)

    OdpovědětVymazat
  3. chloé jsem si též zamilovala, nádherně voní :) na parfémy jsem já ulítlá! :D

    OdpovědětVymazat
  4. Jsem zvědavá na ten lak :) Pak chceme recenzi!

    OdpovědětVymazat
  5. jéé, hrozně moc děkuju za tip! na sleek paletku koukám taky už dloho, jenom se mi nechtělo platit poštovné :) ..o české stránce jsem vůbec nevěděla, takže moc děkuju :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tady to tak voní! Jarní Chloe i nekonečnou inspirací ;-).
    Přidávám se ke skalním fanouškům! :-*
    Vivi

    OdpovědětVymazat
  7. tento lak od lorealu mame doma, mali sme jeho predchodcu a ten bol perfektny, aj tento je dobry, ale ten predtym bol este lepsi...a chloe by som chcela tiez, ale klasicku verziu:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Great blog and I'm your newest follower.
    If you like, follow me back. It would make me very happy ;)

    minnja.blogspot.com

    LOVE
    Minnja

    OdpovědětVymazat
  9. Tu paletku mám :)
    http://thelifeofceady.blogspot.com/2012/03/review-i-divine-oh-so-special.html

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!