úterý 6. března 2012

Clemence

Clemence Poesy je kombinací francouzského šarmu, křehkosti a stylu.


11 komentářů:

  1. je nádherná! zdá se mi to, nebo hrála v Gossip Girl? :D

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezká, já ji znám ze Svatebního dortu

    OdpovědětVymazat
  3. mě se zdá, že si zahrála Fleur v harrym

    OdpovědětVymazat
  4. ja ju zbožňujem :)
    hej, hrala aj v Harrym :)

    OdpovědětVymazat
  5. všechny máte pravdu! :) hrála v HP i Gossip Girl :) Svatební dort bohužel neznám.

    OdpovědětVymazat
  6. začínám z toho být trochu špatná, jak není co fotit a přitom jsem už i překopala celý blog, abych ho mohla naplno rozjet a zase zádrhel .. to je hrůza. nejhorší problém který teď řeším, je, že bych ráda, aby taky někdy někdo vyfotil mě. problém je, že nikdo takový není :(

    OdpovědětVymazat
  7. Ta košile na druhé fotce!!!!! ♥

    OdpovědětVymazat
  8. Neznám ale ráda poznávám, má úžasný styl :)

    OdpovědětVymazat
  9. připadá mi jako opravdu typická Francouzka. vlasy učesané-neučesané, namalovaná-nenamalovaná....styl taky má:) a hlavně má své osobité kouzlo.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!