MENU

sobota 25. února 2012

week in photos #16

můj týden prázdnin se pomalu chýlí ke konci... nejdřív se zdálo, že ten týden bude docela nudný, ale nakonec se našlo několik osob, které mi je pomohli zpříjemnit /děkuju Kačí!/. v neděli jsem se sestrou vyrazila na Signál, pořád a neustále si musím zpívat tu pekelnou písničkou. pondělí a úterý byly ve znamení školy, aby se neřeklo. ve středu jsme si s K. udělaly pěkný den a zároveň jsem zase prošmejdila všechny drogérie, kde regály už byly krásně přebrané. čtvrtek menší odpočinkový den, plný filmů a zmrzliny. a konečně pátek! vyrazili jsme do IKEI a nakonec i do Metropole, kde jsem si po dlouhé době udělala radost :) článek o tom, co se skrývá v té kouzelné taštičce ze Sephory tu určitě brzy uvidíte. na poslední chvíli jsem ještě včera večer jela na ples na který jsem snad ani jezdit neměla. domů jsem si z tomboly odnesla 2 kila máku :D víkend už doufám strávím v poklidu a ve společnosti učebnic a sešitů.

mějte se krásně!

17 komentářů :

  1. krásná kočička :)

    styleofmacy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. pěkné ftoky:) ty jsi někde z Moravy? :) Lázeňské oplátky, hm.. miluju je<3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. nene, jsem z Teplic v severních Čechách, lázeňské město a lázeňské oplatky k nám patří :)

      Vymazat
  3. Ejha som narazil na tvoj blog a hned si ma zaujala. :) mali ste tiež prázdniny? aj mýýýý v Bratislave. Krásne fotky aj mici.

    OdpovědětVymazat
  4. Miluju tvoje fotky ! A vyhrála jsi teda skvělou tombolu :D

    OdpovědětVymazat
  5. Pěkná výhra v tombole, haha :D Ty vafle, mnam mnam!

    OdpovědětVymazat
  6. výhra v tombole mě pobavila :) těším se na ukázku nákupu :) a na ty fotky z ikea, na poslední fotce si dělám zálusk :))

    OdpovědětVymazat
  7. mňam, nesnáším fotky jídla! :D

    OdpovědětVymazat
  8. miluju lázeňský oplatky! :)) a jsem zvědavá co je v té taštičce!!!! :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. ty oplatky zbožňuju! :) na Signálu jsme nebyla, ale šla bych na něj jen kvůli Vjtovi Dykovi. :D

    Dvě kila máku jsou teda něco, loni byla 1. cena na našem maturtiním plese (tedy plese aší školy - já až za rok) asi 10 kilo mrkve. :D

    A líbí se mi Tvá nástěnka s těmi pohledy (přáníčky / plakátky) s květinami a ještě ta posprejovaná zeď. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Elle & Haagen-Dazs? Tak nebezpečne dobrá kombinácia! :)

    OdpovědětVymazat
  11. Jo té výhře v tombole už jsem se smála včera na FB :D Moc hezký. Budeš péct ne? Nebo co s tím?
    A mnami, vafle, dala bych si ♥ Já taky prázdniny neměla vůbec naplánovaný a nakonec byly za poslední dobu nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. určitě péct budu :) makovec, ten mám ráda už od mala :P :))

      Vymazat
  12. fotky jsou skvělé! číču jsem si zamilovala a mám příšernou chuť na lázeňské

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!