MENU

neděle 12. února 2012

week in photos #15

začínám si pokládat otázku, jestli mě víc ničí škola nebo ten mráz... asi ta škola. měla bych se učit hordu věcí, ale já pro dobrý pocit raději nedělám vůbec nic. díkybohu, už jen týden a pak mě konečně čekají prázdniny. dnes bylo venku kupodivu krásně i poměrně teplo, tak jsem letos poprvé vyrazila na brusle. sakra, parádně jsem si to užila, doufám, že se na led tuhle zimu ještě dostanu. taky jsem dnes upekla domácí croissanty, takže omluvte ty chcípáčky, do příště se polepším! 

mějte se krásně! K.

17 komentářů :

  1. Náhodou ty croissanty vypadají báječně!!!


    PS.:Budu moc ráda, když přijmeš pozvání na mou GIVEAWAY :)
    http://c-m-writer.blogspot.com/2012/02/giveaway.html#more

    OdpovědětVymazat
  2. Oreo jsou nejlepší, taky mě ničí mráz, snad už konečně přejde, musí !

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. s mrazem naprosto souhlasím. chci jaro! :) croissanty vypadají úžasně :) mňam. mám pro ně slabost :)

    OdpovědětVymazat
  5. Ježiš, máš parádní brusle, Karoli :) Taky mě čekají za týden prázdniny, budu brusit často, těším se!

    OdpovědětVymazat
  6. tak ať se brzo těch prázdnin dočkáš, já je mám teď :)

    jinak jsem si všimla že ta dózička s andílkem, co tam máš ty štětce.. tak já mám od bomboniéry takovou krabičku.. se stejným andílkem :)

    OdpovědětVymazat
  7. Chápu se školou i mrazem, oboje může jít někam! :) Ať žije jaro a teplo! Jinak fotky vypadají úžasně a mňam, croissanty!

    OdpovědětVymazat
  8. Ty croissanty se ti moc povedli, já jsem je ještě ani nezkoušela dělat :-)

    Na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit :-) http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. Croissanty vypadají náhodou úžasně!! Já bych je lépe určitě neupekla ;)
    Mám skoro stejné brusle jako Ty :) a ten mráz mě taky ničí, mám úplně vysušené ruce a nic mi na to nepomáhá, natírám je krémy jako divá a nic z toho :( jsem fakt naštvaná :D
    A moc děkuji za ten peeling z giveaway, je vážně úžasný a ta vůně ♥ DĚKUJI!!

    OdpovědětVymazat
  10. Moc moc pěkné fotky :). Náhodou, tvoje croissanty vypadají krásně!

    OdpovědětVymazat
  11. aaa ja som Oreo este nemala :) stale sa na nich chystam:) ake boli?:)
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. Ahojky, dovol, abych tě pozvala do svého mini-shopu, kde právě probíhá 20%-ní sleva na trička a košile!

    Určitě se někdy stav podívat, slevové akce budou pokračovat:)

    Hezký den,
    N.

    OdpovědětVymazat
  13. na oreo sušenkách jsem si vytvořila slušnou závislost, jenom od soboty jsem jich snědla tak třicet!
    máš nádherné fotky :)

    OdpovědětVymazat
  14. ahoj ak mas rada topanky pozyvam ta si ku mne jedny vybrat .. :)

    http://www.diamonds-fashion.com/2012/02/valentinska-sutaz-vyhraj-topanky-podla.html

    OdpovědětVymazat
  15. Jako vždy ti musím pochválit fotky, jsou nádherné! Já už jsem ráda, že je víkend - mám toho za tenhle týden dost. Příště chci recept na croissanty, udělala si mi chutě :)

    OdpovědětVymazat
  16. moc pěkné fotky :) a croissanty se ti náhodou povedly :) já jsme před chvilkou taky měla ale z obchodu :D

    OdpovědětVymazat
  17. moc hezké fotky..hezký nápad...:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!