pondělí 20. února 2012

a soul brought to heaven

při projíždění fotek z módních přehlídek během právě probíhajících fashion weeků mě upřímně žádná kolekce nějak nenadchla. už jsem si myslela, že podzim/zima 2012/2013 bude nuda, ale když když jsem narazila na new-yorskou přehlídku značky Marchesa moje srdce pookřálo. kolekce inspirována malířským uměním, konkrétně obrazem "Duše vzata do nebes" malíře Williama Adolpha Bouguereau. divák jako by se ihned ocitl na pohádkovém místě - róby zdobené krajkami, peřím a třpytivými kamínky.  jak se tato honosná přehlídka princeznovských šatů líbí Vám?


11 komentářů:

  1. ooo! ja som sa zamilovala. sú neskutočné a o takýchto šatách budem vždy snívať :)
    btw, great blog:)

    KateH.

    OdpovědětVymazat
  2. na mě je to honosné a zdobené až příliš :)

    OdpovědětVymazat
  3. nejlepší jsou ty červené :) skvělý post :)

    styleofmacy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. nádhera ! :) mne sa najviac páčia 5. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Toto sa trefilo do môjho vkusu..krásne!
    :-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  6. já se pro jistotu na žádné fotky z přehlídek ani nedívám :D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. ej tak táto kolkecia sa mi velmi paci :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ach, ty první dvoje šaty jsou nádherné :)

    OdpovědětVymazat
  9. nejkrasnejsi saty co sem kdy videla!!!<3

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!