sobota 4. února 2012

new in #12

dnešní den trávím tak trochu pracovně v německu a noc na plese, proto jsem vám přednastavila článek. tentokrát zase kosmetika, kterou jsem si v poslední době pořídila.
s BB krémem od Garnieru to byl velký boom, takže jsem si ho samozřejmě také pořídila. nějak extra z něho nadšená nejsem, protože na mé pleti rozhodně neplní, co tak horoucně slibuje. a navíc i ten světlejší odstín přijde stále dost tmavý.
 o tomhle malém zázraku jsem četla u Lili, upřímně jsem byla docela skeptická, ale chtěla jsem ho vyzkoušet. a musím uznat, že to snad ta nejlepší věc pod sluncem a nechápu, jak jsem bez tohoto "make-upu" mohla být. dokud nevyzkoušíte nepoznáte rozdíl mezi klasickým hutným make-upem, který vytvoří nepěknou masku a tímto peříčkově lehkým pigmentovaným krémem. 
 na tenhle lak jsem narazila náhodou v Rossmanu a stál 10 kč. směšná cena, ale skvělý lak! chystám o něm samotný článek.
 tohle tělové mléko Yves Rocher jsem dostala od mamky, které vůbec nevonělo. za to mě ano! :) žádný zázrak to není, ale jak už jsem řekla, pěkně voní a navíc dobře hydratuje.
 s tímhle štětcem jsem si nebyla vůbec jistá, už několikrát jsem byla zklamaná po hledání kvalitního blending brushe, ale tenhle svojí fuknci plní moc dobře a stíny se s ním dají rozmazat úplně do ztracena. do budoucnosti určitě přemýšlím o dalších štětcích právě od NYXu.
umělé řasy jsem si objednala hlavně kvůli přicházejícím plesům.
 hodně opěvovaná báze pod oční stíny od NYXu, která je pro mě trefou do černého, má tužší konzistenci s kterou se mi pracuje o moc lépe než s bází od elfu a stíny opravdu vydrží celý den. doporučuji!
NYX jumbo tužka na oči, odstín #608 - Cottage Cheese. má hodně velké využití a vytvoří moc pěkný stříbrný nádech.

14 komentářů:

  1. Taky si musím konečně koupit Dermacol Cover. Jaký máš odstín? Já jsem docela bledá, u make-upů si kupuju vždycky ten nejsvětlejší.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. zvolila jsem ten nejsvětlejší odstín, ale ten je OPRAVDU velmi světlý :D proto ho po nanesení míchám s BB krémem a získám tak zase svůj přirozený odstín :) mají opravdu velkou škálu odstínů, takže je z čeho vybírat. dej si na to pozor :)

      Vymazat
  2. bb cream mě taky dost zklamal, zkoušela jsem ho jen v obchodě, ale i ty recenze mi stačily. mám problematickou pleť, takže tohle pro mě vážně není to pravé. bb cream ale chci vyzkoušet a tak jsem si našla jeden na problematickou pleť od skin 79, tak uvidíme.. :)

    OdpovědětVymazat
  3. BB Cream plánuji koupit, ale až v létě, teď by to byla zbytečná koupě :) Na Dermacol Cover se stále dívám v Rossmannu, ale pořád mají vyprodáno nebo extrémně tmavé odstíny, snad se dočkám :)

    Hrozně bych chtěla zkusit něco od NYX! Můžu se zeptat z jaké stránky objednáváš? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. objednávám z http://www.kosmetika-usa.cz/, určitě doporučuji, NYX je skvělá a hlavně kvalitní kosmetika.

      Vymazat
  4. Ten cover od Dermacolu je naprosto TOP výrobek!! Jinak o tom BB krému také uvažuji, ale stále nějak nevím no :X

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. nad tím cover od Dermacolu už hodně dlouho přemýšlím ,asi si ho koupím,! :))

    OdpovědětVymazat
  6. Vidím, žes objednávala NYX. Taky do toho chi někdy zainvestovat :) Ten cover od Dermacolu už chci pěkně dlouho a pořád nic :D A na článek o laku se těším, vypadá dobře.

    OdpovědětVymazat
  7. Ten bb krem od garnier je vážne tmavý..v ázii by sa teda s ním neuchytili :D inak si mi dala aj nejaké tipy..super ;-)

    cajova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. děkuju, jsi moc milá. jsi jedn az mála, o kterých vím, že mě sledují a čtou, aniž by komentovaly pravidelně a aniž by je trápilo, že já dělám totéž :) jsi tu se mnou už dost dlouho a já jsem ráda a děkuju, vážím si toho.
    rozhodla jsem se dát našemu kompaktu druhou šanci. přec jen se říká, že záleží na fotografovi, jaká bude fotka, ne na foťáku .. takže jsem si k našemu Lumixu sehnala manuál a pokusím se z něj vymlátit to nejlepší a snad tak budu moct začít dřív, než pořídím zrcadlovku. možná že si to s ní ještě rozmyslím .. ale nejsem si tím vůbec jistá. dneska se mi o tom dokonce i zdálo, že jí mám :) je vidět, kolik myšlenek v mé hlavě směřuje právě k tomu.

    OdpovědětVymazat
  9. ten lak vypadá zajímavě :))

    OdpovědětVymazat
  10. brala by som najmä tú bázu pod tiene a poslednú ceruzku :)

    OdpovědětVymazat
  11. make-up cover od dermacol mám v plánu si pořídit a lak od catrice jsem taky objevila za 10 kč, ale ještě jsem ho na nehtech neměla, takže mě potěšilo, že je tak skvělý :) bázi pod oční stíny mám od essence, riskla jsem to, i když jejich dekorativní komesmetiku moc nemusím a nemám s ní problém, jen je možná až moc "oranžová" :))

    OdpovědětVymazat
  12. Tak s tím BB crémem jsi mě překvapila, já čekala, že to vážně bude fajnové, když se o tom teď tolik mluví, ale asi to bude jen reklamou. Ale ten Dermacol bych mohla zkusit. Hledám teď totiž nějaké make-up, ale přiznám se, že se snažím najít nějaký, který by nějak dramaticky nelezl do peněz. Těžké to hledání :D. Škoda že někde poblíž nemám prodejnu Rossmann, určitě bych ten lak hodila do košíku :D.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!