MENU

sobota 18. února 2012

sydney


v posledních dnech nebyl vůbec čas, ale teď mám týdenní prázdniny, takže se vám můžu zase konečně věnovat :) dnes mám pro vás připravenou recenzi na další lak drogérkové kosmetiky Catrice. už jsem se o něm zmiňovala v minulém new-in.

[ #C03 - Sydney ]
lak je z limitované edice a jak jsem říkala, stál mě opravdu příjemných 10 kč. tato značka si mě získává stále víc, tenhle lak mě opět velmi mile překvapil. barva je poměrně těžko určitelná, mě přijde jako něco mezi fialovou a šedou. aplikace i schnutí je u Catrice na jedničku, ale celkový dojem mi prostě kazí výdrž laků. bohužel ani tento nevydržel byť jediný den bez poškození.

9/10

chtěla jsem se zeptat, jestli by vás zajímali recenze i na jinou kosmetiku než laky, popřípadě make-up toturiály? :)

10 komentářů :

  1. Recenze kosmetiky by se mi určitě líbily ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta barva vypadá dobře chtěla bych si nějaký někdy od té znáčky koupit, určitě udělej recenzi i na jinou kosmetiku ;)

    OdpovědětVymazat
  3. tiež mám rada Catrice laky :)

    OdpovědětVymazat
  4. mam stejnou barvu laku od essence, miluju tento odstin. taky nevydrzi ani den takze to vyjde na stejno ;)

    OdpovědětVymazat
  5. moc hezká barva,asi si pro něj zajdu:)

    OdpovědětVymazat
  6. Taková zvláštní barva, nemůžu se rozhodnout, jestli se mi líbí nebo ne :D A já na tu výdrž hodně dbám, takže bych mu dala tak 7 nebo 6 z 10 jenom. Fakt pokud nevydrží 5 dní, tak si 10 bodů nezaslouží :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v tom máš naprostou pravdu, on by těch 9 nedostal, ale ta barva si mě prostě získala :))

      Vymazat
  7. je skvělý, taky ho mám :) a rozhodně jsem pro recenze a make-up tutoriály, ráda se inspiruji :)

    OdpovědětVymazat
  8. Joo fakt super recenze!!

    http://goldengrasszn.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  9. hrozně pěkná barva laku!!:) a modré šaty ti budou určitě moc slušet :-*

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!