pátek 3. února 2012

ball

zítřkem pro mě konečně začíná plesová sezóna. byla jsem stále nemocná, takže na první ples se dostanu teprve teď, začátkem února. už se nemůžu dočkat. co vy? navštěvujete plesy? :)



13 komentářů:

  1. nejsem ve společnosti, která by chodila na plesy a do tanečních mám ještě 2 roky :( takže ne, ale těším se!! :D užij si to :)

    OdpovědětVymazat
  2. jee závidím :)) no u mě to vypadá, že se bohužel letos na ples nedostanu :((((

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  3. Ty boty vypadají úžasně!! ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Já jdu příští páteeeek a strašně moc se těším :) Mohla by jsi nám ukázat i tebe, jak ti to slušelo!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. beru sebou foťák, takže pokud budou i nějaké zveřejnitelné fotky, určitě ukážu! :))

      Vymazat
  5. já už jsem byla na plese minulý rok na podzim a za tři týdny jdu na maturitní ples naší školy, takže se už taky moc těším :))

    OdpovědětVymazat
  6. pěkné botky,krásné fotky♥

    OdpovědětVymazat
  7. hmmm no na plesy chodím len pracovat :) ako hosteska moj priatel netancuje takze asi by sme sa tam velmi nezabavili :D

    OdpovědětVymazat
  8. Letos jsem byla na dvou a už se na žádný nechystám a ty první botky zabalíš a pošleš mi je domů :D

    OdpovědětVymazat
  9. krásné věci na fotkách :) plesovou sezónu si užij a doufám, že se podělíš o nějaké fotky :))

    OdpovědětVymazat
  10. Super veci, takže ten Dermacol je fakt dobrý, neupcháva póry? Alebo nerobí taký mastný pocit na tvári?! (:

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. vůbec, je to ten nejlehčí make-up, co jsem kdy měla. a je vhodný i pro mastnější pokožku jako mám já.

      Vymazat

Děkuji za vaši odezvu!