neděle 26. února 2012

backstage beauty

všude plno článků a reportáží z mol předních návrhářů, tak jsem si říkala, že to chce také něco jiného. přináším vám fotky ze zákulisí jednotlivých módních přehlídek. návrháři totiž nediktují jen trendy v módě, ale i ty v líčení a účesech. nejvíc se mi líbil styling přehlídky Gucci, kde vsadili na velmi jemné líčení s dominantní temně rudou rtěnkou. jaká přehlídka se líbila Vám?
 [ Anna Sui ]
 [ Diane Von Furstenberg ; Thakoon ]
 [ Gucci ]
[ Jason Wu ; Marc Jacobs ]

10 komentářů:

  1. taky se mi hrozně líbí rudá rtěnka a jinak jemné líčení. Mám ale takový vnitřní pocit, že sluší spíš blondýnkám..že na nich prostě líp vynikne, tak se do tohohle "looku" jako brunetka moc nehrnu :D

    OdpovědětVymazat
  2. Gucci miluju!!! To líčení je nádherné stejně jako úprava vlasů! Na mém blogu právě probíhá giveaway, takže jestli chceš, můžeš se přidat:)

    http://stylewithoutlimits.blogspot.com/2012/02/first-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. Líbí se mi rudá rtěnka :) a teď poslední dobou si kupuju jedině tmavší odstíny. Ale na léto zase vytáhnu světloučké :) nebo jen lesky

    OdpovědětVymazat
  4. Mně se líbí styling jak Gucci, tak i Marc Jacobs, i když Gucci možná víc :)

    http://spicedchocolate.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Anna Sui a Jason Wu <3 tyhle se mi líbí nejvíc.

    OdpovědětVymazat
  6. najkrajsie ♥ pacia sa mi tmave odtiene ruzov s jemnym licenim

    OdpovědětVymazat
  7. nemôžem sa vynadívať na poslednú fotku, to líčenie je dokonalé!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!