čtvrtek 19. ledna 2012

wishlist for spring

sestavovat wishlisty mi hodně pomáhá uvědomit si, co bych potřebovala v nejbližší době sehnat a zbytečně tak nevyhazovat peníze za něco, co vlastně vůbec nepotřebuju. tak tedy...


#1 mobilní telefon - jelikož ten můj už má za sebou už pěknou řádku let a začíná vypovídat službu. nikdy jsem nevlastnila "chytrý" telefon, proto si tentokrát chci alespoň dopřát a do iPhonu si zainvestuji. ať už mě kritizuje kdokoliv, že vyhazuji zbytečné peníze pouze za značku.
#2 boty - na letošní jaro volím rozhodně ploché podrážky. podzim a zima byl u mě ve znamení klínků a proto teď na jaře nechám nohy trochu odpočívat po protančených nocích na nebesky vysokých podpatcích během plesů . hodně mě zaujaly baleríny s metalickou špičkou, které jsou z H&M ve dvou provedeních. pořád se ještě nemůžu rozhodnout, která kombinace se mi líbí víc. další jsou loafers, na které jsem nejdříve jen nedůvěřivě koukala, ale tyhle okované z TOPSHOPU jsou prostě geniální. jako poslední conversky, (skoro) nezničitelné boty, které se rozhodně neztratí. černá mi není poslední dobou nějak po chuti, proto jsem zvolila tuhle béžovou verzi.
#3 denim košile - myslím, že denim košile by měla být snad v každé skříni a proto se stydím, že u mě stále ještě žádná na ramínku nevisí. 

15 komentářů:

  1. na ty balerínky jsem taky koukala, jsem pro hnědo-zlaté! snad je u nás v sobotu budou mít))

    OdpovědětVymazat
  2. tie so zlatou špičkoooou :) chcem si take urobit ale neviem či najdem taku farbu na kožu hmmm :)

    OdpovědětVymazat
  3. iPhone 4 bílý mám taky, a rozhodně to je skvělý smartphone, i když si všichni myslí, že si to většina lidí kupuje jen kvůli značce, tak z mého pohledu má stejně nejhezčí grafiku a skvěle se s ním pracuje :)) a ty loafers z topshopu jsem si taky zamilovala :)

    OdpovědětVymazat
  4. vsichni boty jsou super!
    na jare si taky planuju zainvestovat do conversek (jen chci v bile) & nejakych balerinek. Diky za tip na ty z H&M, mozna si je koupim, jestli jeste budou v obchodech v breznu, kdy se chystam do Ceska.

    OdpovědětVymazat
  5. Všetko pekné :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  6. Brala bych ty samé věci :)!

    OdpovědětVymazat
  7. tie vybijane boticky! ja zas potrebujem uplne jednoduchu koselu zo zapinanim az ku krku, mam stastie na same maximalne zo zapinanim na dekolte...

    OdpovědětVymazat
  8. krásné věci ;)) taky si chystám koupit conversky ale až na jaro ;)

    OdpovědětVymazat
  9. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  10. ty první boty se mi nejdříve nelíbily, ale teď jim přicházím nějak nachuť ;) ne že bych si je chtěla koupit, já na nohách nesnesu nic co je nízké (myslím, jako že to nezakrývá kotníky), ale josu hezké :)) a rozhodně tato kombinace ;)

    OdpovědětVymazat
  11. krásné věci :) ty conversky musím mít!

    OdpovědětVymazat
  12. Dneim košili bych taky chtěla. Super wishlist. :))

    OdpovědětVymazat
  13. páni, ty jsou fakt z háaemka? A to je tam teď prodávají?

    OdpovědětVymazat
  14. iPhone není jen o značce, ale hlavně o kvalitě. Byl tu jako první, má veškerou techniku na tý nejvyšší úrovni a samsung a další značky to jen kopírují ale nikdy to nedovedou v takové kvalitě jako má iPhone...mám ho už měsíc, a nemůžu si ho vynachválit, nikdy by se mi nestalo, že by nějaká aplikace padala nebo že bych měla problém s voláním jako spousta mých známých se samsungem. Takže do Applu je to jedine dobrá investice :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!