MENU

neděle 15. ledna 2012

week in photos #14

tento týden byl pro mě opět jedním z těch náročnějších. bylo to především proto, že není daleko do pololetí a to samozřejmě znamená hora testů, zkoušení a čtvrtletních prací. a aby toho nebylo málo celý týden mi bylo zle a tak přes víkend ležím a snažím se dát do kupy. mimochodem, opravdu miluju, když kvůli nemoci musím rušit plány na víkend. příští týden se snad konečně dostanu na nákupy, povánočních slev jsem si zatím vůbec neužila. 

mějte se krásně, K.


12 komentářů :

  1. taky nesnáším když jsem nemocná když se mi to nehodí, a když by se mi to hodilo tak nejsem :D zkrátka když se to hodí, tak se to hodí :D

    OdpovědětVymazat
  2. Jo tohle taky nesnáším :( vždycky, když se mi to nejmíň hodí :(( Já se tenhle týden chystám také zase na slevy tak uvidíme!! :)) přeju ať je Ti stále líp! :))

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  3. Strašně se mi líbí tvé fotky jaký máš foták ? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherné fotky Káji :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky! Vždycky se mi líbí.. Brzo se uzdrav a doufám že něco ulovíš z povánočních výprodejů :))

    OdpovědětVymazat
  6. krásné fotky, krásné boty :) přeju úspěšné lovení ve slevách a hlavně brzské uzdravení :)

    OdpovědětVymazat
  7. jee dala bych si čajík, asi si půjdu nějaký udělat O:) ňami. přeju ti at se rychle uzdravíš a podaří se ti ve slevách najít nějaké skvělé kousky ;)

    OdpovědětVymazat
  8. super fotky! já nesnáším, když nachlazená a musím kvůli absenci chodit do školy! :D

    OdpovědětVymazat
  9. krásne fotky a uži si nákupy :)

    OdpovědětVymazat
  10. pěkné fotky..follow:)

    ina-tina.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  11. Velmi pekne fotky, ten cajnik je krasny =)

    http://geminka.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!