úterý 10. ledna 2012

new in #11

dobrý večer, tak jsem si uvědomila, že tu už zatraceně dlouho nebyl new-in článek a stále mi tu leží věci ještě z prosince, které jsem vám chtěla ukázat. dále tu pak mám několik sekáčových úlovků a konečně jsem si pořídila ty nejskvělejší tmavě modré skinny a cardigan s odepínacím kožíškem, který jsem dlouho sháněla.

 [ New Look ]
 [ GATE ]
 [ Unknown ]
[ H&M od Pavlíny ]
 [ New Yorker ]
 [ denim co. ]
[ od Martiny ; ještě jednou velký dík! :) ]
[ New Yorker ]
[ Uknown ]

11 komentářů:

  1. wow!všetko úplne úžasne veci!ten sveter s kožušinou z NY mali zlacnený?lebo tu na Slovensku ho mám už dávno vyčíhaný, len stále je drahý :-P

    OdpovědětVymazat
  2. nejmíň půlku bych brala :) úžasné věcičky

    OdpovědětVymazat
  3. Jéj, to mě potěšilo:)) A to triko s koní hlavou je perfektní!!:)

    OdpovědětVymazat
  4. všechny věci jsou super :) pěkný vkus!!

    OdpovědětVymazat
  5. skvělé věci v ještě skvělejších barvách! mých oblíbených :) do jednoho bych je brala! na tričko s koníkem jsem se v gate dívala, ale nakonec jsem odolala :)

    OdpovědětVymazat
  6. Wow, až na to tričko s koněm se mi líbí všechno ♥

    OdpovědětVymazat
  7. Moc se mi líbí ta kožená taška :)

    http://missnothingfashion.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  8. já si ten make-up nekupovala, ale včera jsem se na něj dívala a stál 410 Kč, pokud si to dobře pamatuju. se slevovou kartičou by stál i míň ..

    OdpovědětVymazat
  9. ten svetr úplně první jsi koupila v New Look???? a kde prosímtě? :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!