MENU

pondělí 23. ledna 2012

coral sparkle

dlouho jsem přemýšlela, s jakým lakem použiji NUBAR 2010, aby výsledek vypadal co nejlépe. nakonec jsem se rozhodla pro ESSIE Tart Deco, což je něco mezi oranžovou a korálovou. 
[ detail ]
nadlak 2010 na nehtech dělá opravdu zajímavý efekt, který vytváří pomocí malinkých částeček a ve skutečnosti vypadá ještě lépe než na fotkách, je hodně těžké ho zachytit. poslední dobou ujíždím skoro na všem, co se třpytí, tak ani na nehtech třpytky nesmí chybět. máte i vy rádi třpytivé laky nebo raději zůstanete u klasických odstínů?

13 komentářů :

  1. já nevím, mně se tyhle efekty na nehtech nějak prostě nelíbí, ale třeba časem změním názor :) mimochodem ten essie lak má dokonalou barvu.

    OdpovědětVymazat
  2. vyzerá to veľmi pekne:)...ja ale na sebe nemám rada trblietavé laky, myslím že mi to nepristane :)

    OdpovědětVymazat
  3. Souhlasím, je to krásná barva laku, tak proč kazit třpitkama? :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pekné :)

    http://www.lovebookbysarah.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  5. páni :) Tart deco mám doma, takže zkusím vybrat nějakej podobnej lak, je to moc pěkný :)

    OdpovědětVymazat
  6. taky jsem si myslela, že to nedám :D ale pak jsem si řekla, že nejsem žádný sráč, že to prostě musím dát a tečka.. tak jsem šla a odcvičila to :D mám z toho úplně dobrý pocit, že jsem se tak překonala.
    Kdybys ale viděla jak jsem potom chodila asi by ses počůrala smíchy - jako naprcaná kachna :D hrůza prostě.. všichni se mi smáli :D

    OdpovědětVymazat
  7. vypadá to moc hezky :) a jinak třpytky na nehtech nosím poměrně často, ale nenávidím to odlakování :D:D

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. Wow, rozhodla ses pro krásnou kombinaci :) A jak víš, třpytky taky miluju :D

    OdpovědětVymazat
  9. ten od essie je úžasný a dohromady s tim třpytkovým to vypadá úžasně))

    OdpovědětVymazat
  10. já bych si ho dala bez třpitek,je to perfektní barva ! :))

    OdpovědětVymazat
  11. ten třpytkatý lak je velice zajímavý, je opravdu moc hezký

    na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  12. joj na tento lak som dlho pozerala, potom som odolala. Dufam, ze ho das aj v kombinacii s inymi farbami:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!