čtvrtek 5. ledna 2012

midday


ještě před Vánoci, když jsem procházela Rossman, narazila na stojan se zlevněným zbožím a našla jsem tento azurový lak Catrice. přiznám se, že žádný jejich lak jsem zatím nevyzkoušela a tak jsem neváhala dlouho a koupila ho za zlevněnou cenu 29,-


#530- Up In The Air ]
musím říct, že mě tento lak rozhodně mile překvapil. lak má skvělou, spíše krémovější konzistenci a tak se mi velmi dobře nanášel. barvička byla po druhé barvě už dokonale sytá a i když jsem se tohoto odstínu zpočátku docela bála, protože jsem spíše na nude odstíny, tak se mi na nehtech ve finální podobě moc líbí. co se týče výdrže laku to sice není kdovíjaká kvalita, ale za tu symbolickou cenu jsem ani snad žádný zázrak nečekala.

9/10 

12 komentářů:

  1. LOVE IT!!


    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpovědětVymazat
  2. juu, to je skvělá barva úplně!

    OdpovědětVymazat
  3. vypadá skvěle a hlavně vesele :) !!

    OdpovědětVymazat
  4. od catrice si chci taky pořídit nějaký lak.

    doma mám samý výrazný nebo barevný, který se mi už nějak nelíbí (nebo líbí ale spíš přes léto nebo vyjímečně) tak bych radši taky nějaký tlumený..

    OdpovědětVymazat
  5. skvelá farba za skvelú cenu :)

    OdpovědětVymazat
  6. Hmm krásný lak, ten bych brala všemi deseti! A za tu cenu :)

    OdpovědětVymazat
  7. ta barvička je fakt dokonalá! :)

    OdpovědětVymazat
  8. farba krásna.. ja som si včera kúpila tiež môj prvý od catrice a skoro som sa zabila a roztrieskala tú fľaštičku o zem :D hrozne sa mi nanášal, ale farbu má ozaj skvelú takže mu to nejako odpustím :)

    OdpovědětVymazat
  9. to je taka kralovska modra nie?:)
    krasna !!!





    ps ak mas zaujem pozyvam ta na giveaway na mojom blogu :)))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!