MENU

pátek 9. prosince 2011

week in photos #13

další velmi "plodný" týden za námi. Vánoce se nevyhnutelně blíží a mě tlačí čas. dárky pro nejbližší mám sice vymyšlené, ale momentálně není vůbec čas. ještě když vám do toho shonu skočí nachlazení. ne moc příjemná věc. to potom místo ležení v posteli pečete stále více a více perníčků. plus si v pátek místo školy uděláte výlet do ikei, protože přeci nutně potřebuje nějaké vánoční ozdobičky... jsem hrozná!

9 komentářů :

  1. litchi♥ krásne fotky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Milujem vianočné snehové gule!!
    Jednu dostanem teraz od brata na Vianoce... Bude to asi najkrajší darček, aký mi kedy dal :).

    ---
    Pozývam ťa na Giveaway ♥.
    http://theworldbykejmy.blogspot.com/2011/12/christmas-giveaway.html
    Kejmy ♥.

    OdpovědětVymazat
  3. zase nejkrásnější fotky! nejvíce ta první... ♥ a máš nejlepší náušnice!

    OdpovědětVymazat
  4. juuu, pekne obrazky :))

    styleofmacy.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherné fotky :) Přeju hodně štěstí s nakupováním dárků, já už to mám naštěstí za sebou :D

    OdpovědětVymazat
  6. Ten vánoční věnec je vážně krásný! Taky by se mi domů líbil! :)

    OdpovědětVymazat
  7. krásný blog -> follow ;)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!