čtvrtek 22. prosince 2011

oblíbené kosmetické produkty 2011

články podobného rázu jsem pročítala už na několika blozích a nápad se mi zalíbil natolik, že i já bych vám chtěla představit kousky z dekorativní i pečující kosmetiky, které si mě za rok 2011 získaly :)


(1) krém na ruce ; ziaja - tenhle kozí krém na ruce používám už celý rok a stále ještě není prázdný :) většinou krémy na ruce moc nemusíš, protože ruce jsou po něm až příliš mastné, ale tenhle je naprosto skvělý tím, že trvá opravdu jen malinkou chvilku než se vstřebá a ruce jsou po něm neuvěřitelně hebké! má navíc svou zvláštní vůni, která mi je velmi příjemná.

(2) pleťová voda ; original atok - o produktech této značky jste na mém blogu už slyšeli a stejně je budu znovu chválit. tato pomerančová pleťová voda neobsahuje žádný alkohol, proto jí velmi často používám, když mám podrážděný obličej. pleť dobře vyčistí a zároveň osvěží.

(3) tělový sprej ; avon - kosmetiku avon ráda nemám, ale na co od nich nedám dopustit, jsou tělové spreje, které mají úžasné vůně. vyzkoušela jsem jich už několik a každá voní opravdu sladce a já sladké vůně přímo miluju :) v létě fungují také jako skvělé osvěžení.

(4) šampon ; schwarzkopf - šampon bych do tohoto seznamu asi jen tak nepřidala, ale tahle schauma tak neuvěřitelně voní! vyzkoušela jsem už tolika šamponů, ale tenhle s výtažky z granátového jablka a ovoce goji si mě získal už jen pro svou krásnou vůni. žádné speciální účinky sice vůbec nepociťuji, ale stejně jsem si jich nakoupila několik do zásoby :)

(5) zpevňovač nehtů ; essence - o tomto zpevňovači už jsem taky psala. nehty mám opravdu slabé a lámavé a tenhle lak je skvělý jako podklad i fixátor laku. nehty jsou opravdu pevnější a lak mi vydrží o několik dní déle.

(6) tea tree olejíček ; dr. müller pharma - 100% koncentrovaný tea tree olejíček. je velmi účinný na pupínky a zanícení. stačí na noc na pupínek nanést malé množství olejíčku a do rána je pupínek vysušený, bez zanícení a dobře se hojí.

(7) hloubkově čistící gel ; l'oreal - kvůli velmi citlivé pleti vůbec nepoužívám peelingy a proto si každý večer čistím obličej tímto gelem. pleť perfektně vyčistí, zmatní a především odstraní černé tečky. bez tohoto produktu už bych snad ani nemohla žít, opravdu vřele doporučuji.

(8) tužka ve fixe ; essence - moje běžné denní líčení zahrnuje většinou linky a bez těchto ve fixe si líčení ani nedovedu představit. linky mi vyhovují jen ve formě fixy, protože jsou velmi přesné a aplikace snadná.

(9) paleta očních stínů ; e.l.f - moje vůbec první paleta, dlouho jsem váhala, zda si jí pořídit, protože stíny moc nepoužívám, ale nakonec jí mám už nějakou dobu doma :) barvy se mi velmi líbí, nejsem totiž zastáncem hodně výrazného barveného líčení. s pigmentací to sice není až tak slavné, ale za tu cenu bych řekla, že je to moc pěkná paletka pro začátečníka, jako jsem já.

7 komentářů:

  1. spreje od avonu mám taky moc ráda, momentálně mám melounový, ale po Vánocích si chci objednat další :)
    šampon vyzkouším a asi i tu fixu.. linky se mi vždy líbily, ale nejsem na to šikovná :D

    OdpovědětVymazat
  2. Krém na ruce používám od Marks&Spencer, kokosový, je úplně skvělý, na ten zas nedám dopustit já :)
    Ten lak od Essence je skvělý, ten bych taky zařadila do top produktů. A zbytek neznám. Taky používám spoustu věcí kvůli vůni, takže u té Schaumy se ti ani nedivím :D

    OdpovědětVymazat
  3. tělový sprej do avonu a tužka na oči ve fixu od essence, na to nedám dopusit! děkuji za inspiraci v ostatních produktech :)

    OdpovědětVymazat
  4. *od a dopustit (omlouvám se :))

    OdpovědětVymazat
  5. Taky mám ten tělový sprej miluju jeho vůni :)

    OdpovědětVymazat
  6. ... ta paletka ELF je úplně nejlepší!!! :) s pigmentací nemám sebemenší problém!! :) perfektní jednoduše! :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. tarolnička na stromku je strašně roztomilá :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!