středa 14. prosince 2011

luxury guide


jsem pravidelným a věrným čtenářem elle, ale jinak si tady u nás moc časopisů nekupuji. občas to je ještě instyle, ale tím to v podstatě končí. minulý pátek jsem ale v Praze narazila na časopis Luxury guide, který mě ihned zaujal tím, že k němu bylo hned několik vzorků kosmetických výrobků. a na cestu domů jsem neměla čtení, tak jsem tenhle časopis velmi uvítala.


z časopisu na vás luxus sálá rozhodně skoro z každé stránky, ale našla jsem si i spoustu zajímavých článků, které jsem jedním dechem přečetla.


 a jak už jsem psala, v balení byly zdarma 4 vzorky luxusní kosmetiky, ke kterým je přidán speciální leták s informacemi o daném produktu. pokud na Luxury guide narazím i příště, rozhodně si ho znovu ráda koupím a vám ho vřele doporučuji!

5 komentářů:

  1. teda takových vzorečků. já tedy na tenhle časopis vůbec nikde nenarazila :-/

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem ho měla v beauty boxu a vůbec mě nezaujal... :-/ (v minulém příspěvku byl protimluv, tak jsem to smazala)

    www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. ten časopis vxypadá dobře, ale u nás ho asi neseženu :(

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!