sobota 3. prosince 2011

La Vie en Blonde

dnes tu pro vás mám tip na jednu skvělou francouzskou bloggerku, kterou sleduji už dlouho :) její blog - http://www.lavieenblonde.fr/ je bohužel ale psaný pouze francouzsky, takže my, kdo tímto kouzelným jazykem neumíme si moc nepočteme. plně to však dokáže vynahradit svými "make-up tutorialy". na youtube má svůj vlastní channel La Vie en Blonde, takže pokud vás zaujme jako mě, můžete se přihlásit k odběru  jejích úžasných videí. 

5 komentářů:

  1. sice se teda francouzsky učím, ale rozumím tomu teda velký kuloví :D škoda.. videa jsou ale super!

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, jdu k ní kouknout a pocvičit se ve francouzštině, ale oni si píšou jak chcou, nebudu tomu rozumět :D

    OdpovědětVymazat
  3. to je pěkný :))

    Zvu tě ke mě na giveaway

    OdpovědětVymazat
  4. ahoj Karol, vyhrála jsi u mě giveaway6, ale bohužel se mi furt vrací e-mail, který si u mě na blogu napsala (asi si se spletla) Prý neexistuje ... napiš mi pleas na angellovely-things@email.cz ;) díky ...

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!