MENU

pátek 30. prosince 2011

dárečky

konečně jsem se dostala k sepsání článku, co jsem vlastně tento rok našla pod vánočním stromečkem :) podmínky pro focení nejsou v posledních dnech zrovna ideální, proto přicházím s tímto článkem s malým skluzem.


laky NUBAR (2010 ; Matte finish) a ESSIE (Brooch the subject)
kvůli své problematické pleti jsem se konečně rozhodla investovat do kvalitnější pečující kosmetiky, tak uvidíme, jestli dražší znamená kvalitnější.
vybrat si parfém, který budete nějakou dobu používat je pro mě vždy tvrdým oříškem. několik let jsem používala Signature od Davida Beckhama a letos jsem se nakonec rozhodla pro Ninu Ricci - Ricci Ricci.
Manufaktura pivní pleťová maska a balzám na rty, nemůžu se dočkat až masku vyzkouším :) Ježíšek je velmi pozorný a všiml si, že momentálně nemám řasenku a konečně mi koupil Volume Million Lashes, na kterou jsem si už dlouho dělala zálusk.
Body Basics balzám na rty s příchutí papáji a další rtěnka Kate Moss, tentokrát odstín 03. dále jsem Ježíška využila k tomu, aby doplnil kosmetiku, která mi před Vánoci došla - Tea Tree olejíček, o kterém jsem psala ve svém seznamu oblíbených produktů za rok 2011, Miss Sporty kompaktní pudr a Catrice korektor, který je naprosto skvělý!
na Vánoce u nás nesmí chybět knihy a vybrala jsem si originální verzi Rozbřesku pro zdokonalení jazyka a vtipnou knihu Ďáblovy deníky.
stejně tak na Vánoce nesmí chybět ponožky, tyhle mi udělaly velkou radost.
oxfordky jsem sháněla celý a nakonec v zimě jsem sehnala takové, které se mi líbí. druhé se zipem na klínku.
 bižuterie

...další dárek který mi udělal radost bylo opět předplatné časopisu ELLE. děkuji Ježíšku! :)

14 komentářů :

  1. Téda, taky skvělé dárečky jsi dostala :) Hlavně boty ♥ A knížku v angličtině jsem si taky přála, bohužel u nás ve městě nic takovýho neprodávají..

    OdpovědětVymazat
  2. Nina voní nádherně a strašně se líbí mému příteli, jak voní tobě? a Bioderma pleťovová voda mi zatím přijde skvělá :)

    jinak se mi líbí botičky, bižuterie.. pěkný věcičky :)

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že ti nic pod stromečkem nechybělo :) Kosmetika, bižuterie, botky, knížky.. Ježíšek byl pozorný! :))

    OdpovědětVymazat
  4. Moc pěkné dárečky!! :) Já si tuhle zelnou řadu od Bioderma poslední měsíce hrozně oblíbila ... micerálka je úplně nejlepší, mycí gel (mám jen krátce-zatím ho testuji) a ten krém jsem také měla, ale po nějakém čase mě po něm hrozně začalo pálit obočí, když se mi tam náhodou dostalo (zní to divně, ale je to tak:D) takže jsem ho vyměnila za jiný krém, ale ze stejné řady a v pohodě! :))

    http://angellovely-things.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  5. ty ponožky jsou roztomiléé :)) letos jsem pro hodně kámošek kupovala zimní teplé ponožky s vločkama.. k sestřinému dárku se nakonec nehodily, a tak jsem jedny získala i pro sebe, hihi :D

    OdpovědětVymazat
  6. Hrozně se mi líbí ten flakonek Niny Ricci :) Už jsem nad tou voňavkou "párkrát" vzdychla... :D

    OdpovědětVymazat
  7. krásné dárky, tady byl někdo asi hodně hodnej:))) ten lak od essie mám a nemůžu si ho vynachválit!:) ty ponožky jsou nejroztomilejší:)
    karolínko, všechno nejlepší v novém roce:-***

    OdpovědětVymazat
  8. Nádhera, taky asi půjdu do biodermy :D

    OdpovědětVymazat
  9. krasne darceky, a bioderma je velmi dobra teda aspon podla mojej skusenosti :) tiez som mala tu istu micelarnu vodu a krem som mala tiez z rady sebium ale na akne a dehydrovanu plet, boli dobre teraz mam sice ine co som dostala do daru ale snad aj tebe pomoze jak mne vtedy ;) lebo nie vzdy je draha kozmetika aj dobra...

    OdpovědětVymazat
  10. Jé, ty ponožky jsou nádherné a ty knížky taky super, by mně zajímalo o čem je ta druhá:D:)

    OdpovědětVymazat
  11. ty laky jsou krásné nejvíc se mi líbí ten přívešek s nápisem love :))

    OdpovědětVymazat
  12. dostala jsi krásné dárečky :)
    tu řasenku jsem dostala též, je nejlepší :)
    laky Nubar jsou k sehnání kde?? :) ten třpytivý vypadá skvěle.

    OdpovědětVymazat
  13. Já jsem ten šampon také vůbec nemohla sehnat :D Nejdřív jsem ho sháněla v Praze ... nic a pak u nás ve městě a také nic. Narazila jsem na něj náhodou v Tescu v Ústí nad Labem :)

    http://angellovely-things.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!