neděle 25. prosince 2011

christmas time

štědrý den už je za námi a můžu říct, že tyto Vánoce byly asi zatím ty nejhezčí, které jsem prožila! samozřejmě je spousta věcí, které by mohly být lepší, ale netřeba zabíhat do podrobností. dárečků bylo spousta, ale o tom už někdy příště :)

 

jak si užíváte vánoční svátky vy? :)

16 komentářů:

  1. i já měla naprosto nejkrásnější Vánoce, rozhodně na ně nezapomenu.

    doufám že uděláš článek s dárečkama, jsem zvědavá :))

    OdpovědětVymazat
  2. Tolik dárků! A fotka s prskavkou mě hezky uklidňuje :)

    OdpovědětVymazat
  3. jee, na prskavky jsme úplně zapoměli! :D musim jeste zitra nejakou vyprsknout :D ;)

    OdpovědětVymazat
  4. Taková spousta menších dárečků, to je skvělé :) My neměli prskavkyyy, asi si jdu zapálit tedka, miluju to pozorovat. Nádherné fotky, máte skvělé perníčky a vidím, že apaeritiv s cukrem okolo sklenky vede, taky jsme měli!

    OdpovědětVymazat
  5. ja som si sviatky vychutnala hlavne dospavanim :) mala som vela roboty a behaciek az do vianoc

    OdpovědětVymazat
  6. krásné vánoční fotky ♥ zamilovala jsem si vaše srdíčkové cukroví :) a na dárečky se těším!

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný random :-) ty perníčky máte krásně nazdobené .)

    OdpovědětVymazat
  8. pěkné fotky♥)

    her-guess.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  9. Pááni, těch dárků pod stromkem;)

    OdpovědětVymazat
  10. tyjo tolik dárku pod stromečkem!!! to na nás dopadla těžká krize, ale i přes to mě mé dárky udělaly obrovskou radost!!! jinak moc pěkné fotky:)ale cukroví jste měli nádherné!

    OdpovědětVymazat
  11. tolik dárku ! :) jinak krásné fotky ...

    OdpovědětVymazat
  12. toľko darčekov ... fgúha ! :)
    a krásne fotky :)
    a presne také isté srdiečka sme piekli aj my :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!