pondělí 14. listopadu 2011

week in photos #12

asi vám nemusím nějak sáhodlouze vysvětlovat důvody pro mé řídnoucí přidávání příspěvků. takže, jednoduše - škola. příprava na čtvrtletní zkoušku z estetiky mi dala pěkně zabrat, obzvláště, když jsem si myslela, že učivo jedné celé učebnice se naučím za týden. tady bude asi ta chyba lávky. ale světe div se, takhle pekelná věc mě naučila se učit. zní to komicky, chápu. každopádně jsem na sebe i částečně hrdá, ale už příští týden si kupuju čtvrtý díl a učím se ho už měsíce dopředu! :) dalším faktorem, který zapříčinil mou nepřítomnost, je rekonstrukce naší kuchyně. úplná a hodně radikální. o tom ale zase jindy, chystám samostatný článek :) teď si hodlám pořádně odfrknout, během týdne nějaké malé nákupy a o víkendu nějaký pořádný relax. pro dnešek se loučím, mějte se krásně, K.



p.s. nezapomeňte na giveaway :)

10 komentářů:

  1. odkud máš tu kabelku? je skvělá! a a4 se do ní vejde v pohodě?:)

    OdpovědětVymazat
  2. Anonymní - je ze Zary :) A4 se do ní vejde, jen já tahám tolik krámů, že se mi tam pomalu nic nevejde :D

    OdpovědětVymazat
  3. film Půlnoc v Paříži je skvělý, zrovna jsem ho viděla, bohužel ne v kině =) mimochodem u mě na blogu je giveaway zúčastnit se může každý ;)

    OdpovědětVymazat
  4. miluju tvé fotky :) půlnoc v paříži, taška, čaj ♥

    OdpovědětVymazat
  5. fuu riadne vela blokov vlacis:)))

    OdpovědětVymazat
  6. Teda, parádní kabelečka :) Musí být kvalitní, když v ní vláčíš tolik učebnic tyjo :D Jinak krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkný fotky a kabelka :)

    OdpovědětVymazat
  8. fotky jsou skvělé a sleduji tě! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!