pátek 25. listopadu 2011

šaty, šaty a šaty

plesová sezóna nám pomalu, ale jistě klepe na dveře. s tím samozřejmě souvisí výběr večerních/společenských šatů. pro mě je samotný výběr neuvěřitelná věda! sama si ještě nejsem jistá střihem, barvou ani délkou. kvůli inspiraci jsem zabrousila na ASOS a vybrala nekonečnou spoustu nádherných kousků. tak a teď... které vybrat?! proto se ptám vás, které se vám z mého výběru líbí a popřípadě jaké se nosíte vy?

 [ cream ]
 [ maxi ]
 [ electric blue ]
[ printed ]

12 komentářů:

  1. ty poslední jsou nádherné! moje máma by řekla jako potah na sedačku,ale mě se líbí! =)

    OdpovědětVymazat
  2. všechny jsou nádherný :)

    OdpovědětVymazat
  3. všetky sú pekné,najviac sa mi však páčia 3. v prvom riadku,všetky modré a z posledných sa mi páčia tie motýľové :)

    OdpovědětVymazat
  4. miluju bílé/krémové šaty:) pro mě jsou tedy favoritky hlavně druhé a třetí.
    Ale i ty první maxi jsou úžasné:)

    OdpovědětVymazat
  5. Nejvíc se mi líbí ty 2. z oddílu "electric blue" :)

    OdpovědětVymazat
  6. ja si necham na maturitak saty usit, ale to je snad jeste vetsi veda, nez si koupit uz usite... clovek musi mit presnou predstavu a jeste ji dokazat tlumocit svadlene :)

    OdpovědětVymazat
  7. všechny mají něco do sebe, ale mám raději černé :)

    OdpovědětVymazat
  8. ty printed úplně vpravo!

    OdpovědětVymazat
  9. Rozhodně ty bílé poslední, nemám slov! Jsou nádherný :))

    OdpovědětVymazat
  10. Šaty, šaty, šatičky.. Miluji je! Moc se mi líbí ty bílé vpravo na prvním obrázku :) Přála bych si mít šatnu plnou šatů a každý den si brát jiné.. ach :))

    OdpovědětVymazat
  11. electric blue!!!! nadherne vsetky

    OdpovědětVymazat
  12. Jeee, ty prvni bile a ty prvni s potiskem jsou skvele!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaši odezvu!